Nem minden kardió egyforma – ezt válaszd, ha valóban fogyni akarsz

Nem minden kardió egyforma – ezt válaszd, ha valóban fogyni akarsz

Címlap / Életmód / Egészség / Nem minden kardió egyforma – ezt válaszd, ha valóban fogyni akarsz / 2. oldal

Mennyit kellene úszni a legjobb eredményekért?

Szerencsére nem is kell túl sokáig a vízben lenned, ha el akarsz égetni néhány kalóriát: a fenti értékek ugyanis fél órára mérendők, ami bőven elég egy kezdőnek az első néhány hétben. Ha teljesen most tanulod az úszást, akkor heti háromszor harminc perc ideális lehet a kezdéshez. Olyan izmaidat fogod megmozgatni, amelyekről nem is tudtad, hogy vannak. 

És ha már a HIIT edzésekkel indítottunk: az úszásban is végezhetsz intervall edzést, rengeteg segédanyag van hozzá a neten. A lényeg az, hogy váltogasd a magasabb intenzitású úszásnemet és -tempót az alacsonyabbal, és fáradj el, amennyire csak tudsz. Ami az úszásnemeket illeti: egyértelműen a pillangó égeti a legtöbb kalóriát, de közel van még hozzá a mellúszás, a hátúszás, és a gyorsúszás is. Mindenki azzal a legjobb, amivel a leggyorsabb, így érdemes kikísérletezni, te miben leszel a legjobb a vízben.

Forrás

Oldalak: 1 2

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást