Párkapcsolat / Szerelem / Szex

Lepedőgyűrő pózok, amiktől még a tested is sokkal formásabb lesz

Lepedőgyűrő pózok, amiktől még a tested is sokkal formásabb lesz

Nem kérdés, hogy amennyiben választanod kellene a hagyományos edzés és az ágytorna között, a sportmelltartóid valószínűleg alig kopnának. Mit szólsz, ha eláruljuk: bizonyos átmozgató hatású pozitúrák segítségével akár a kettőt egyszerre is csinálhatod?

Misszionárius póz

Valamennyi lehetőség közül ez lehet a legkényelmesebb számodra, hiszen lényegében csak a hátadon fekve kell élvezned az eseményeket. Ám ha elég lelkes vagy, könnyen párosulhat kalóriaégetés a testi örömök mellé.
Ha a párod minden egyes mozdulatát viszonzod, a karod, a hasad, a hátad, a combod és a popsid egyszerre dolgozik.

Kutyapóz

A misszionáriushoz hasonlóan igénybe veszi a has és a hát izmait, hiszen végig tartanod kell magad, a párod mozdulataira pedig a karod és a feneked megfeszítésével kell reagálnod.
Zsírégetés szempontjából íme egy hatékonyabb alternatíva: Ahelyett, hogy magad előtt tartanád a kezed az ágyon, támaszkodj inkább a falra! Így az egész felsőtested edzésben marad!

Lovagló póz

A hagyományos változatnál a lábaid az ágyra vagy a földre szorítva támasztanak, ami kitűnő mozgás a far- és medencetáji izmoknak. Ha a vádliddal szorosan fogod a kedvesed, szuper láberősítés lehet.
Amennyiben nyitott vagy az újdonságokra, ülés helyett guggolj fölé! Így a felsőtested sem marad ki a jóból!

Lótusz póz

A párod törökülésben, te szintúgy az ölében, és közben átölelitek egymást.
Igen, ez a legpasszívabb szexpózok egyike, de a lovaglóhoz hasonlóan kiadósabbá teheted, ha a lábaiddal szorosan fogod a pasid törzsét. Akár izomlázad is lehet a végén!

Álló póz

Ez jelenti az egyik legnagyobb kihívást, mivel a párodnak muszáj végig tartania téged valamilyen formában. Ha egymás felé néztek, a medencéd és a lábad izmai segítenek az egyensúly megtartásában, ráadásul a karjaiddal szorosan fognod kell a partnered nyakát.
„Ehhez szó szerint állóképesség szükséges” – intenek a szakértők. Ez azonban nem az erőfitogtatás helye, így ha kényelmetlenül érzed magad, nyugodtan térjetek át inkább az ágyra!

Olló póz

Míg te az oldaladon vagy félig a hátadon fekszel, és felemeled az egyik lábad, a párod egyik combját a csípőd alá teszi, másikat pedig a tieid közé. Ez óvatosabb, lassúbb behatolást tesz lehetővé, így kismamák számára kifejezetten ajánlott. Akkor is jól jön, ha éppen fáradt vagy.
De ne hidd, hogy nem tudod közben átmozgatni magad! A medencéd és a combod megfeszítésével intenzívebbé teheted az élményt!

Híd póz

Ehhez szó szerint le kell menned hídba, és a karjaiddal, illetve a lábaiddal tartani az egész testsúlyod, miközben a párod combjaid között térdelve ügyködik. Azonban ez felkészültség nélkül alighanem lehetetlen.
Szigorúan haladóknak ajánlott, mivel szinte a létező összes izmot terheli. Így megtartani magad alapból sem könnyű, hát még akció közben!

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást