Hacsak nem egyedül dolgozol otthonról, elkerülhetetlen munkádban az emberekkel folytatott interakció és az ezzel járó esetleges kellemetlenségek. Ideális esetben a nézeteltérések megoldásánál elővesszük legrugalmasabb és legempatikusabb énünket, azonban előfordul, hogy ennek ellenére nehéz kezelni a helyzetet. Egy irodában általában egyetlen nagy térben dolgozik relatív sok ember, így pláne gondot okozhatnak az eltérő habitusú vagy hozzáállású kollégák súrlódásai.
A munkapszichológusok szerint ilyenkor végtelen türelemre és humorra van szükség és ezzel valószínűleg nem mondanak semmi újat, azonban a Realsimple ezúttal konkrét szituációk kezelésével kapcsolatban kérdezte a szakembereket. Ez az öt idegesítő szokás kollégáidtól tipikus viselkedés lehet, amit az alábbi tippekkel a jövőben könnyebben viselhetsz el.
1/5 Rendkívül rendetlen
Ha irritál, hogy kollégád íróasztalán mindig össze-vissza vannak a dolgok, a szakemberek szerint bármennyit is veszekszel, egy rendetlen emberből sosem fogsz pedánsat faragni, így ebben az esetben más megoldásra van szükség. Meg kell nézni, hogy esetleg jobban el lehet-e szeparálni egymástól a munkaterületet.
Ebben segítségetekre lehet egy függőleges térelválasztó, ami vizuálisan kiárja látóteredből a rendetlenséget.
Szólhatsz is neki a problémádról, de ne rohand le azzal, hogy disznóólban dolgozik, inkább mondd azt, hogy sajnálod, de zavar az őt körülvevő kis káosz, esetleg nem tudnátok-e közösen kitalálni erre valami megoldást. Kedvességgel mindig többre mész, mint támadással.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!