Feltart a munkában vagy rendetlen? 5 idegesítő munkatárs és ahogyan kezeld

Feltart a munkában vagy rendetlen? 5 idegesítő munkatárs és ahogyan kezeld

Címlap / Életmód / Pénz és hivatás / Feltart a munkában vagy rendetlen? 5 idegesítő munkatárs és ahogyan kezeld

Hacsak nem egyedül dolgozol otthonról, elkerülhetetlen munkádban az emberekkel folytatott interakció és az ezzel járó esetleges kellemetlenségek. Ideális esetben a nézeteltérések megoldásánál elővesszük legrugalmasabb és legempatikusabb énünket, azonban előfordul, hogy ennek ellenére nehéz kezelni a helyzetet. Egy irodában általában egyetlen nagy térben dolgozik relatív sok ember, így pláne gondot okozhatnak az eltérő habitusú vagy hozzáállású kollégák súrlódásai.

A munkapszichológusok szerint ilyenkor végtelen türelemre és humorra van szükség és ezzel valószínűleg nem mondanak semmi újat, azonban a Realsimple ezúttal konkrét szituációk kezelésével kapcsolatban kérdezte a szakembereket. Ez az öt idegesítő szokás kollégáidtól tipikus viselkedés lehet, amit az alábbi tippekkel a jövőben könnyebben viselhetsz el.

A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!

VIDEO Közvetlen járat Budapestről: ezekkel a látnivalókkal csábít Tirana

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!