Életmód / Táplálkozás

Dobj le te is 10 kilót a japán nők egyszerű titkával

Japán nő

Mintaétrend az első napra

Reggeli: rántotta két tojásból, szójaszósszal ízesítve, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy bögre zöld tea.

Tízórai: három szem licsi.

Ebéd: serpenyőben sült ananászos, bambuszrügyes csirkemell párolt barna rizzsel.

Uzsonna: egy pohár szójatej.

Vacsora: szusi, tetszés szerint.

Mintaétrend a második napra

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamell sonka, egy fél paradicsom, endívia saláta és csírák, szendvicsként tálalva, egy csésze zöld tea.

Tízórai: egy banán.

Ebéd: egy tányér rizs szójaszósszal elkevert tojással leöntve a főzés utolsó fázisában.

Uzsonna: egy grapefruit.

Vacsora: párolt hal citromos, fokhagymás zöldsalátával.

Mintaétrend a harmadik napra

Reggeli: saláta déli gyümölcsökkel, egy evőkanál méz, egy kis poharas joghurt, tetszés szerint magvak és egy kanál teljes kiőrlésű gabonapehely, egy bögre zöld tea.

Tízórai: egy marék kesu dió.

Ebéd: szusi, tetszés szerint.

Uzsonna: avokádó saláta.

Vacsora: miso leves.

Oldalak: 1 2

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást