Egyszerűen betartható újévi fogadalmak

Egyszerűen betartható újévi fogadalmak

Címlap / Életmód / Egészség / Egyszerűen betartható újévi fogadalmak

Az idei szilveszterkor szakíts eddigi szokásoddal és ne tégy betarthatatlan fogadalmakat. Inkább állíts kisebb, de elérhető célokat magad elé. A következőkben olyan apró életmódbeli változásokat ajánlunk, amelyeket könnyedén be tudsz tartani, ezáltal sokkal hatásosabbak!

Szerezz be egy szobanövényt!

Kutatások szerint a szobanövények jó hatással vannak lelkiállapotunkra. Vess egy pillantást a zöldellő növényre és kevésbé leszel stresszes!
Ezen túlmenően, az állandóan igénybe vett szemet pihentetni tudjuk, ha egy kellemes zöld színre pillantunk – mint a szobanövényünk.

Ne fogyassz szénhidrátot minden harmadik nap!

A drasztikus diéták mellett általában rövid ideig vagyunk csak képesek kitartani.
A legegészségesebb választás, ha heti 2-3 alkalommal elhagyjuk az édességeket, kenyérféléket és egyáltalán, a szénhidrátokat. Helyette fogyasszunk több zöldséget, igyunk több frissen facsart gyümölcslevet, teát és vizet!

Menj el gyalog az ebédedért!

Felmérések szerint ha étkezés előtt 15 perces mozgásban volt részünk, akkor jelentősen csökken az étvágyunk. Ez azt jelenti, ha gyalog mész el a munkahelyedről ebédelni, akkor kevesebbet fogsz enni és még mozogtál is!
Ja, és vidd magaddal egy munkatársadat is, ugyanis a jó munkatársi viszony kellemesebbé teszi a munkát.

Szerezz be új, szexy alsóneműket

Attól, hogy egy nő jól érzi magát a “ruhája alatt”, sokkal magabiztosabbá és vonzóbbá válik. Ráadásul soha nem tudhatod, mikor kell megmutatnod valakinek!

Legyen társad a sportban!

Ha az új évben egyedül vágsz neki a sportnak, sokkal kevesebb az esélye, hogy nem engeded át magad a lustaságnak. Ha viszont fix időpontokat beszélsz meg egy barátoddal, és együtt mozogtok, akkor sikerülhet!
Ráadásul ha néhány hónapon keresztül tartani tudod magad a sport programodhoz, később igényelni fogod a rendszeres mozgást és nem lustulsz el!

Használj fogselymet!

Legtöbbször a fogunk nem azért romlik és csúnyul, mert nem mossuk rendszeresen, hanem mert nem használunk fogselymet és az apró mélyedésekben fogkő és lepedék marad.
A fogselyem alkalmazása alig 1 perces művelet, ez még igazán belefér a szépítkezési rutinunkba…

Ne vásárolj többet, mint amennyire szükséged van

Próbálj kizárólag olyan mennyiségű élelmiszert vásárolni, amire valóban szükséged van. Hajlamosak vagyunk még félszer vagy akár dupla akkora mennyiséget megvenni, mint amennyi a bevásárlólistánkon szerepel, hogy “legyen”…
Legtöbbször azonban az élelmiszerek csak megromlanak. Szorítsd hát vissza a pazarlást, mert nem olyan időket élünk!

Heti kétszer igyál teát kávé helyett

Tudjuk, hogy a kávé ízéhez annyira hozzászoktál, hogy nehezen tudsz lemondani róla, és nem is kell teljesen elhagynod.
A zöld és fekete tea is tartalmaz koffeint, amitől jobban indul a reggel. Próbáld ki heti két alkalommal, és érezni fogod mennyivel jót tesz az emésztésednek, nem beszélve a tea pozitív egészségügyi hatásairól!

Napi 2 perc meditálás

Csak ülj le kényelmes pozícióba, lélegezz mélyeket és próbálj kikapcsolni. Ennyi az egész, ez a meditálás.
Ha napi rendszerességgel műveled, akkor garantáltan kiegyensúlyozottabb leszel a mindennapokban!   
Meditáció otthon, kezdőknek

Étkezz színes tányérokból

Felmérések szerint, ha dekoratív, színes tányérokból eszel, kisebb étel mennyiséget fogsz fogyasztani. Tehát minél szebb a tányér, annál kevésbé visz rá a szíved, hogy megrakd!

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást