Vacsora bűntudat nélkül: alacsony kalóriatartalmú ötletek

Szabó Erzsébet
Írta: ,
Vacsora bűntudat nélkül: alacsony kalóriatartalmú ötletek

A vacsora elhagyása alapvetően nem fogyaszt, csupán a nap folyamán bevitt kalóriacsökkenés az, ami számít. Ennek ellenére nem árt, ha utolsó étkezésként egy könnyű, egészséges és finom vacsorát választasz.

Grillezett csirkemell

Nem csak a grillezett hal, hanem a grillezett csirkemell is a sovány húsok közé sorolható.

A bőrétől megfosztott csirkemellet jó, ha egész napra bepácolod, így este, amikor hazaérsz, már csak 2-3 perc alatt kell megsütnöd mindkét felét.

Egy idő után ez az étel is unalmassá válhat, de csak akkor, ha nem használod ki azt, hogy rettenően könnyű variálni.

A csirkemellet süthetjük tepsiben zöldségekkel, gyümölcsökkel, kipróbálhatunk hozzá különböző pácokat, tálalhatjuk a saláta részeként, de akár szendvicset is készíthetünk belőle.

Grillezett hal

A halfélék az egyik leginkább diétás ételnek számítanak.

Egészséges zsírsavakat tartalmaznak, nem terhelik le a gyomrot, ugyanakkor nagyon is könnyű jól lakni velük.

A halak frissen facsart citrommal önmagukban is nagyszerű vacsorának bizonyulnak, de bármilyen saláta, zöldségköret mellett megállják a helyüket.

Ha ezt az összeállítást már unod, akkor készíts változatos önteteket, vagy mártásokat a grillezett, esetleg sütőben ropogósra pirított hal mellé.

Fókuszban

5+1 dolog, amit minden nőnek tudnia kell a bankkártyákról

Milyen magnéziumsót érdemes választani? Nem mindegy!

Készpénzes vagy? 5 ok, amiért ezentúl kártyával kellene fizetned

Egy hétig csak bankkártyával fizettem! Ezekre a felismerésekre jutottam

5 hatalmas tévhit a bankkártyákkal kapcsolatban – Te is bedőltél ezeknek?

Minden, amit az enyhe hibrid technológiáról érdemes tudni - enyhén szólva menő

Zöld rendszám és hibrid autó? Amit a zöld rendszámról tudni kell

Miért segíthet a magnézium a stresszes időszakokban?