A feng shui a dolgozószobában vagy az irodában legalább annyira fontos, mint a hálószobában, hiszen itt is legalább annyi időt töltesz. Ha mostanában nem megy olyan jól a munka, mint szeretnéd, próbáld ki az alábbi tippeket – ha hiszel a feng shui erejében, akkor azért, ha meg nem, akkor azért, mert legalább rendszert viszel a dolgaidba, és egy rendezett helyiségben egyébként is könnyebb dolgozni, mint egy szétszórtban. Veszíteni biztosan nem fogsz vele!
1/5 Kezdd az alapokkal!
A feng shui alapja a rend: ezt nem tudod megkerülni, így figyelned kell arra, hogy rendet tarts magad körül, és ne legyen limlomos az asztalod és az egész munkakörnyezeted.
Miután ezt elrendezted, figyelj oda arra is, hogy mi vesz körül, mi az első dolog, amit meglátsz, amikor belépsz a helyiségbe, és hogy milyen a levegő és a fény minősége.
Ha ezeket az alapvető pontokat lerendezed, már rengeteget segíthetsz a környezeteden.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!