Ez lesz 2022 legnagyobb divatszíne, a Pantone szerint

Ez lesz 2022 legnagyobb divatszíne, a Pantone szerint

Címlap / Stílus / Divat / Ez lesz 2022 legnagyobb divatszíne, a Pantone szerint

Én most teljesen szerelmes vagyok az avokádószínekbe és azt hittem, hogy ehhez a kellemes, megnyugtató, mindenhez jól idomuló, szürkés-zöldes árnyalathoz hasonló szín kerül majd a palettára. Hát, nagyot tévedtem!

A Pantone célul tűzte ki saját maga számára, hogy minden évben értelmezze a korszellemet, az eseményeket, mégpedig a színeken keresztül. Mára odáig jutottak, hogy az általuk választott árnyalatok meghatározó szerephez jutnak nem csak a lakberendezés, hanem a divat és úgy általában a dizájn világában is.

A cég vezetői szerint a választott színek uralják a világot azáltal, hogy hatásuk van az ipari formatervezésre, a csomagolásokra és még a grafikai trendekre is. Úgyhogy az biztos, hogy minden trendkövetőnek meg kell barátkoznia a Pantone által kijelölt tónusokkal – de ez talán nem is olyan nehéz.

 

 

Very Peri, a lila új árnyalata

Idén a választás a Very Peri-re esett. Ez a különleges, lilás árnyalat a cég szerint a kék állandó nyugalmát ötvözi a vörös energiájával. A vörös miatt ott van az újdonság, az erő, a remény érzése. A kéknek köszönhetően pedig mégis megnyugtató, boldog és melengető lett a végeredmény. A tervezők úgy vélik, a Very Peri legnagyobb szerepét a digitális világban fogja betölteni. A digitális művészet és a technológia már most tárt karokkal fogadta ezt az árnyalatot. 

Nem csak az árnyalat egyedi

Az idei választás a cég részéről azért is különleges, mert ez volt az első alkalom, hogy a vállalat új színt jelölt ki a célra ahelyett, hogy a már meglévő archívumából választott volna. Az ügyvezető igazgató, Leatrice Eiseman elmondta, hogy egészen más elképzelésük van a világról, mint akár egy évvel ezelőtt. Ezért szerettek volna valami teljesen mást helyezni a porondra. Úgy vélik, hogy az a lendületes, örömteli szín, amit megalkottak, nagyszerűen jelképezi mindazt, amit a jövőről elképzelnek.

 

 

A cég dolgozói szerint a Very Peri nagyszerűen szimbolizálja az előttünk álló időszakot, ami egyszerre lesz lendületes, pozitív, de szükségünk lesz hozzá a magabiztosságunkra és a kreativitásunkra is. 

Lassan talán kilépünk az elszigeteltség intenzív időszakából, de megváltoztak a normáink, a fogalmaink és teljesen új életformákhoz kellett alkalmazkodunk. A digitális élet kiterjedése segített, hogy alternatív módon tartsuk egymással a kapcsolatot és más formában dolgozzunk, mint eddig. A cég tervezői úgy vélik, mindez nagyszerűen tükröződik Very Peri-ben, ami egyszerre szemlélteti a modern élet fúzióját, és azt, hogy a digitális világ színtrendjei hogyan jelennek meg a fizikai valóságban. 

Néhány éve egyébként már volt hasonló választása a cégnek. 2016-ban a vállalat két színárnyalatot, a rózsaszín Rose Quartz-ot és világoskék Serenity-t választotta az év divatszíneinek.

 

 

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást