16 leghatásosabb Pilates gyakorlat labdával, otthon

16 leghatásosabb Pilates gyakorlat labdával, otthon

Címlap / Életmód / Egészség / 16 leghatásosabb Pilates gyakorlat labdával, otthon / 3. oldal

Hátsó comb és popsi-gyakorlat 2

Az előző gyakorlathoz képest annyi a különbség, hogy a láb mindvégig kinyújtva marad. Minél magasabbra tudod felemelni a lábat, annál jobb hatást érhetsz el.

Nyújtógyakorlat

Egy kíváló relaxációs és nyújtógyakorlat. Vedd fel a képen látható pozíciót, majd gurítsd jobbra a labdát, ameddig csak bírod – a térded közben maradjon a matrachoz tapadva.

Ez után gurítsd a labdát a másik irányba is.

Belső combizmok fejlesztése

Feküdj oldalasan a labdára, kezeiddel támaszkodj jól, hogy minél stabilabb legyél. Nyújtsd ki a lábad úgy, hogy 90 fokos szöget zárjon be a másikkal, majd lassan ereszd le. A gyakorlatot végezd mindkét lábra 3×30-szor.

Fekvőtámasz

Egy ilyen labdával még a fekvőtámasz is szórakoztató! Egyszerűen támaszd a lábakat a labdára és kezdj fekvőtámaszozni!

Oldalak: 1 2 3 4

»

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást