16 leghatásosabb Pilates gyakorlat labdával, otthon

16 leghatásosabb Pilates gyakorlat labdával, otthon

Címlap / Életmód / Egészség / 16 leghatásosabb Pilates gyakorlat labdával, otthon / 2. oldal

Klasszikus hasizom gyakorlat

Ezek az óriási gumilabdák nagyszerűen megtámasztják a lábakat a felülések alatt. Bár könnyűnek tűnik, mindvégig egyensúlyoznod kell, hogy a labda a lábaid alatt maradjon.

Felülések labdával

Feküdj háttal a matracra, vedd a kezedbe a labdát és végezz oldalfelüléseket. Végezd 3×30-szor mindkét irányba.

Felülések labdával 2

Az előző gyakorlathoz hasonlóan itt is labdával végzed a felüléseket azzal a különbséggel, hogy itt felüléskor magasan a fejed fölé nyújtod a labdát. Végezd 3×30-szor.

Hátsó comb és popsi-gyakorlat

Feküdj hanyatt a labdára úgy, hogy a csípőd alatt legyen a labda.

Kezeiddel támaszkodj a padlóra. Egyik lábad legyen kinyújtva, a másikkal pedig rúgj a mennyezet felé. Végezd mindkét lábra 3×30-szor.

Oldalak: 1 2 3 4

»

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást