Életmód / Egészség

Segítség, összeérnek a combjaim! Ezek a legjobb zsírgyilkos belső comb gyakorlatok

Te is tapasztaltad már, hogy egyszer csak szorítani kezdtek a régi nadrágok a combodnál, a szoknyákat pedig már nem kényelmes viselni, mivel kidörzsölődik a belső combod? Ha tenni akarsz ez ellen, akkor végezz el naponta néhány alapgyakorlatot. Néhány héten belül látványos eredményt érhetsz el!

Térd a földre

Üljünk le a földre, húzzuk fel a térdeket, majd a talpunkat összeérintve közelítsük a térdeinket a földhöz. Végezzük apró mozdulatokkal, közelítsük a térdet csak néhány centinként a földhöz.
Fontos, hogy érezzük, ahogy feszülnek a combizmaink belül. Végül tartsuk 10 másodpercig a legalsó helyzetben a térdeket. 

Guggolás

Álljunk széles terpeszbe, a lábfejeket fordítsuk kicsit kifelé. Egyenes háttal, kihúzott felsőtesttel ereszkedjünk le annyira, amennyire csak lehet. Érezni fogjuk, hogy a combok belső izmai megfeszülnek.
A gyakorlatot érdemes lassan végezni, és megtartani az alsó helyzetben. Minél inkább kifelé fordítjuk a lábfejeket, annál hatékonyabb lesz a gyakorlat. A gyakorlatból érdemes 3×30-at végezni, heti legalább négy alkalommal.

Lábemelgetés

Feküdjünk az oldalunkra, az alul lévő karunkra támaszkodva és a felül lévő lábunkat behúzva tegyük a másik térdünk mögé. Az alsó, kinyújtott helyzetben maradt lábunkat emelgessük kb. 10 cm magasra a földtől úgy, hogy közben a lábfejet visszafeszítjük. Érdemes tízesével csinálni, majd rövid pihenő után folytatni a következő tízzel. Ismételjük minimum 4-szer.
Még hatékonyabb, de nehezebb, ha a behúzott lábunkat a térdünk elé tesszük. A gyakorlatból érdemes 3×30-at végezni, heti legalább négy alkalommal.

Olvastad már?  Egy új kutatás szerint minél korábban hagyod abba az evést, annál egyszerűbben fogyhatsz

Gyertya állás 1

Helyezkedjünk el gyertya állásban, vagyis a lábainkat összezárva emeljük az ég felé, a hátunkat pedig támasszuk meg a kezünkkel.
Tartsuk meg a pózt, majd lassan, az izmokat megfeszítve terpesszük szét a lábunkat, amennyire csak tudjuk. Tartsuk meg a legalacsonyabb állásban, majd lassan zárjuk újra össze a lábakat. Ismételjük legalább 10-szer. A gyakorlatból érdemes 3×30-at végezni, heti legalább négy alkalommal.

Gyertya állás 2

Szintén gyertya állásban zárjuk össze a kinyújtott lábainkat. Finoman kezdjük el a lábakat egymás előtt keresztezni. Alkalmazzunk apró, lassú, nem lendületre, hanem izommunkára alapuló mozdulatokat.
Váltogassuk, hogy melyik lábunk van elöl és melyik hátul. A gyakorlat segít a hát nyújtásában és a láb összes izmainak erősítésében is. Végezzük 3×30-szor, heti legalább négy alkalommal.

Nyújtás

A jógából jól ismert nyújtás is nagyon jó hatással van a belső comb izmaira. Álljunk meg egyenesen, összezárt lábakkal, a kezünket kulcsoljuk össze a fejünk felett kinyújtott karokkal.
Lassan hajoljunk le, és próbáljuk kilégzés közben megérinteni a talajt vagy a lábfejünket, miközben a lábunk végig nyújtva marad. Tartsuk meg a pózt 10 másodpercig, majd belégzéssel egyenesedjünk fel.

Visszafeszített lábfej

Feküdjünk le a földre egyenes háttal, a mennyezet felé nyújtott lábbal. Feszítsük vissza a lábfejünket, és tartsuk így néhány másodpercig, majd engedjük ellazulni az izmokat.
Ha már így bemelegítettük az izmokat, akkor tárjuk szát a lábakat majd lassan csukjuk vissza, miközben a lábfejünket folyamatosan megfeszítjük. Ismételjük legalább 50-szer.

Olvastad már?  5 ital lefekvés előtt, amik elősegítik a fogyást miközben alszol