Kiderül, hogy sok vásárlás alkalmával csak a manipuláció áldozata lettél
A közösségi média, magazinok és kirakatok naponta bombáznak minket vásárolnivalókkal. Az online vásárlás pedig azt jelenti, hogy már ki sem kell lépned az ajtón, a bolt jön el hozzád és egy egészen más tudatállapotban vesz rá olyan vásárlásra, amit lehet, hogy egyébként nem lépnél meg soha.
A képernyőn keresztül ráadásul még könnyebb minket befolyásolni. Elég néhány csodás fotó, a szívünkre ható szöveg, a kijelzőt elfoglaló óriási akció felirat és máris bent vagyunk a csőben. Ruhákat, lakberendezési tárgyakat, ékszereket szerzünk be úgy, hogy közben csak a híreket akartuk elolvasni a telefonunkon.
Ha kitűzöl egy nullás napot minden héten és tudatosan figyeled ezeket a rád irányuló hatásokat, anélkül, hogy vásárolnál, hamar észre fogod venni, hol van a gyenge pontod, mikor, milyen inger az, amikor úgy érzed: ezt most meg akarod venni.
A képernyőn keresztül ráadásul még könnyebb minket befolyásolni. Elég néhány csodás fotó, a szívünkre ható szöveg, a kijelzőt elfoglaló óriási akció felirat és máris bent vagyunk a csőben. Ruhákat, lakberendezési tárgyakat, ékszereket szerzünk be úgy, hogy közben csak a híreket akartuk elolvasni a telefonunkon.
Ha kitűzöl egy nullás napot minden héten és tudatosan figyeled ezeket a rád irányuló hatásokat, anélkül, hogy vásárolnál, hamar észre fogod venni, hol van a gyenge pontod, mikor, milyen inger az, amikor úgy érzed: ezt most meg akarod venni.
Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!