Ezért érheted el olyan könnyen időszakos böjttel a célodat

Ezért érheted el olyan könnyen időszakos böjttel a célodat

Címlap / Életmód / Táplálkozás / Ezért érheted el olyan könnyen időszakos böjttel a célodat / 3. oldal

Hogyan kell követned az időszakos böjtöt?

 Akik a 18:6-os időszakos böjtöt tartják, azok is általában délben szoktak először étkezni, és este hatkor utoljára, de az első néhány napban nyugodtan tarthatsz 8 órás ciklusokat, tehát délelőtt 10 és este 6 között is étkezhetsz.

Az időszakos böjt „nélkülözéssel” teli óráiban javasolt a bőséges folyadékfogyasztás, akár víz, akár frissen facsart gyümölcs- és zöldséglevek formájában. Utóbbiakkal azért legyél óvatosabb és inkább hígítva vedd őket magadhoz, ha nagyobb mennyiségben fogyasztanál belőlük.

Az időszakos böjt egyébként azért is működik, mert a segítségével több zsír ég el a szervezetben. Ez tehát azt jelenti, hogy ugyanakkora kalória-bevitel mellett is fogyhatsz.

A kalóriákon ugyanis nem spórolunk: bár a napnak csak egy adott szakaszában eszünk a 18:6 böjt mellett, attól még ugyanakkora kalóriamennyiséget veszünk magunkhoz, tehát nem éhezünk.

Nem is lehet másként csinálni, mert ellenkező esetben jön a farkaséhség és a fáradtság. Ha így böjtölsz, megengedett a kiadós ebéd, egy finom uzsonna és egy tartalmas, de természetesen nem zsírokban tocsogó vacsora. 

Oldalak: 1 2 3

»

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást