Ezekkel a módszerekkel győzheted le a fogyókúra elleni kifogásokat

Ezekkel a módszerekkel győzheted le a fogyókúra elleni kifogásokat

Címlap / Életmód / Táplálkozás / Ezekkel a módszerekkel győzheted le a fogyókúra elleni kifogásokat

A bikiniszezon árnyékában valóságos pánikba estél, mert a legutóbbi néhány fogyókúrás próbálkozást megint sikerült elbliccelni? Segítünk, mit kell tudatosítanod magadban, ha ellenérzéssel tölt el az „egyél kevesebbet, mozogj többet” klisé!

Fejleszd a hozzáállásod!

„Csak csináld!” – szól az egyik legnagyobb sportszergyártó szlogenje magyarul. Egy friss pszichológiai kutatás szerint ez a nyerő attitűd, ha edzésről van szó.
Ne gondold túl, hogy milyen megerőltető lesz a mozgás, vagy hogy milyen izomlázad lesz utána. Egyszerűen vágj bele, s tedd a napjaid elmaradhatatlan részévé!

Jó szándék, rossz szokás?

A legtöbb családtagod és barátod bizonyára jót akar. Különböző bomba módszerekkel traktálnak, amelyeket betartva elvileg biztosan lefogysz majd.
Az igazság ezzel szemben az, hogy saját, belső motivációból táplálkozva szabad csak belevágnod a súlyvesztésbe, mert különben úgy érzed, másnak felelsz meg vele. Arról nem is beszélve, hogy fogalmad sem lehet, számodra éppen hatékony-e az adott ötlet.

Találj sorstársat!

Keress valakit a környezetedben, aki szintén fogyni szeretne. Ha van kivel megosztani az egészséges recepteket, és a mozgáshoz is akad partner, egyszerűbbnek tűnik majd minden.

Ráadásul végre valaki nem kívülállóként próbál eligazítani a fogyókúrás tanácsok tengerében.

Tanuld meg élvezni az ételeket!

„Ha nincs benne elég zsír és cukor, hol marad az élvezet?” – kérdezik sokan az egészségtelen táplálkozás követei közül.
Pedig a fehér húsok, a halak, a zöldségek, a gyümölcsök, a teljes kiőrlésű gabonafélék és a zsírszegény tejtermékek legalább annyi gasztronómiai élvezetet tartogatnak, mint a hagyományos magyar konyha remekei!

Keress egy izgalmas sportot!

Butaság, hogy a hatékony testmozgás a szenvedéssel egyenlő. Ha eddig így érezted, valószínű, hogy még nem találtad meg a neked való edzésformát.
Ne légy rest újabbakat és újabbakat kipróbálni egészen addig, amíg meg nem találod az igazit – vagy akár igaziakat, hiszen több is lehet belőlük.

Legyen egy tartható napirended!

Ezen csúszik el a legtöbb fogyókúrás törekvés: sokan képtelen követni a rendszeres étkezést és edzést. Éppen ezért nem mások által előírt normákat kell követned e téren, hanem a saját életedbe illeszkedő rutint kialakítani.
Nyugi, ez szinte senkinek sem sikerül zökkenőmentesen, de a tapasztalatok hozzásegítenek a végleges megoldáshoz.

Kövesd a fejlődésed!

Ha számos sikertelen fogyókúra van már mögötted, érdemes volna pontosan feljegyezni, ezúttal mit és mennyit eszel, valamint mennyit mozogsz. A minél tökéletesebb eredmény érdekében akár kalóriát kijelző konyhai mérleget és sportórát is vásárolhatsz – utóbbi a pulzusod mérésével segíti elő a zsírégetést.
„De én nem tudok lefogyni!” – ha még mindig így vélekedsz magadról, érdemes volna dietetikus és személyi edző segítségét kérned a fogyókúrához. Hacsak valami egészségügyi probléma nem indokolja az ellenkezőjét, mindenki képes súlyt veszíteni.

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást