Életmód / Egészség / Lélek

Ezt csináld minden reggel az orvosok szerint, hogy egész nap jól érezd magad

Készülj fel a reggeli gyakorlatra!

Nem meglepő, hogy egy kis reggeli torna segít beindítani a napodat, de dr. Steven Reich ortopéd sebész szerint az is nagy teljesítmény, ha sikerül rávenned magadat, hogy kikelj az ágyból, az edzéstervedet ilyenkor kitalálni már szinte biztosan nem fog menni.

Éppen ezért jó ötlet, ha előre kitalálod, hogy mit fogsz csinálni, melyik napon fogsz tornázni, és az edzőruhádat is kikészíted.

A doktor maga 2×40 fekvőtámaszra, 2×40 felülésre és egy kis plank gyakorlatra esküszik.

Töltsd fel a tankot!

Az egészséged érdekében nem árt, ha nem a kávé az egyetlen, amivel reggelente hidratálod a szervezetedet, ezért mielőtt bármit is tennél, igyál egy nagy csésze tiszta, sima vizet – javasolja dr. Mark Noar sebész.

Az, hogy kinek mennyi vízre van szüksége, természetesen a testtömegtől, aktivitástól is függ, de egy friss, a European Journal of Clinical Nutritionben megjelent tanulmány szerint a megfelelően hidratált embereknek naponta nagyjából hétszer kell vécére menniük.

Ha ennél jóval ritkábban jársz, akkor szinte biztos, hogy több folyadékra lenne szükséged.

Szánj időt magadra!

Otthon az egész család készülődik, a munkahelyen zsong az iroda, így nehéz kicsit magadra figyelni, pedig dr. Marvin Gelkopf családorvos szerint ez kell ahhoz, hogy a megfelelő hangulatban induljon a napod.

A doktor 45 perccel korábban kel a család többi tagjánál, hogy legyen ideje végigböngészni a híreket, hallgatni egy kis zenét, és megterveznie a napját. Azt mondja, olyan, mintha az egész világ aludna még, és neki van ideje felkészülnie a tennivalóira.

A cikk még nem ért véget! Lapozz egyet ide kattintva >>

Oldalak: 1 2

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást