Így hatnak a reklámok a lelki egészségre – a gyerekekére is
Eddig csak olyan „csőbe húzó” reklámokkal találkoztunk, melyek apró betűs részei, kétértelmű megfogalmazásai vittek minket tévútra. Ma már…
2014.12.29.Eddig csak olyan „csőbe húzó” reklámokkal találkoztunk, melyek apró betűs részei, kétértelmű megfogalmazásai vittek minket tévútra. Ma már…
írta J. Anna 2014.12.29.Pár évtizeddel ezelőtt a nők még azért küzdöttek, hogy véletlenül se kezeljék tárgyként őket. Ma pedig már teljesen…
írta Sándor Alexandra 2014.05.24.A körte alak nem alak, a soványságod miatt rád sem bírnak nézni a férfiak, a háj miatt pedig…
írta Sándor Alexandra 2014.01.28.Az eladás mára már tudománnyá, művészetté fejlődött. Olyanná, melynek nap, mint nap a csapdájába esünk. Védekezni pedig csak…
írta J. Anna 2013.08.16.A reklámok arra hivatottak, hogy eladják azt, ami állításuk szerint a legjobb a piacon. Sokszor azonban egyértelműen túllőnek…
írta Szabó Erzsébet 2013.07.15.