Te is unod már, hogy küldöd az emailt, a rákérdzeő emailt, a sürgető emailt, de se válasz, se cselekvés nem követi a leveleidet? A pszichológus szerint ha így építed fel az üzenetedet, sokkal jobb az esélye annak, hogy a leveledet megnyissák, végigolvassák, és aztán még a leghalogatósabb kollégák is megtegyék rögtön, amit kértél benne.
4/6 Négy: Cselekvés
A magyarázatot aztán kapcsold is rögtön össze a cselekvéssel, amit kérni szeretnél, például: „ezért jövő szedán és pénteken egy egy órás képzést tartunk, kérlek a mellékelt táblázatban jelezd délután 4 óráig, hogy melyik időpont felel meg a számodra.” Ügyelj rá, hogy a konkrét kérés, a dátum és a határidő az első bekezdés utolsó mondatában szerepeljen: ez ugyanis az a mondat, amit a legtöbben és a legrészletesebben elolvasnak, és erre fognak a leginkább emlékezni.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!