Sokkal hatékonyabb a tisztítókúra, ha bevezeted ezt a 4 szokást

Sokkal hatékonyabb a tisztítókúra, ha bevezeted ezt a 4 szokást

Címlap / Életmód / Egészség / Sokkal hatékonyabb a tisztítókúra, ha bevezeted ezt a 4 szokást

Képernyőmentes nap

Te hányszor nézel rá egy nap a telefonodra? Lehet, hogy fel sem tűnik, milyen ijesztően sok időt töltünk egy kijelzőt bámulva. Egészen addig, amíg tudatosan el nem kezdünk figyelni erre.

Sokunknak persze a munkája nem teszi lehetővé, hogy bármikor kikapcsoljuk az elektromos készülékeinket, de érdemes legalább a szabadnapjainkon egy-egy képernyőmentes napot tartani.

Ilyenkor a telefonodat tényleg legfeljebb telefonálásra használd, a legjobb, ha akár ki is kapcsolod rajta az internetet, és tényleg csak akkor vedd a kezedbe, ha nagyon muszáj.

Meg fogsz lepődni! Először azon, hogy milyen komoly szorongást tud okozni, ha nem nézhetünk rá az üzeneteinkre vagy a közösségi oldalunkra, utána viszont azon, hogy mennyire kitárul körülötted a világ, ha nem csak egy pontjára figyelsz.

Képernyőmentes nap
tapui/istockphoto.com

Reggeli jóga

Tudjuk, hogy reggelente nagyon nehéz lehet kikelni az ágyból, vagy éppen sűrű ilyenkor a program, de legyünk őszinték: tényleg olyan sokat számít az a 10 perc? Márpedig a reggeli jógához ennyi is elég.

Persze, ha tudsz rá 30 percet, vagy akár egy órát is szánni, az fantasztikus, de már néhány egészen egyszerű nyújtógyakorlat is segít a testednek felébredni. Finoman bemelegíti az izmaidat, mielőtt használatba veszed őket, és segít, hogy fejben is ráhangolódj az induló napra. A reggeli jóga így nem csak a testi, de a mentális egészségednek is jót tesz, és ha két hétig csinálod, el sem fogod tudni képzelni többi a napjaidat nélküle.

Reggeli jóga előnyei
svetikd/istockphoto.coom

Oldalak: 1 2

»

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást