A kisebb-nagyobb munkahelyi konfliktusok sajnos akár mindennaposak is lehetnek, hiszen gondoljunk csak bele, a legtöbb időnket az életünk nagy részében épp a kollégáinkkal töltjük! Így bizony bőven akadhat kiélezett szituáció, amit sokszor nem könnyű kezelni – ebben nyújtanak segítséget a következő tippjeink.
3/3 Túl sok dráma
Ahogy Barney Stinson kiválóan megfogalmazta az Így jártam Anyátokkal című sorozatban: az ordításlánc (vagy az ordításkör) az élet része. Aki nem látta volna ezt az epizódot: a főnök leordítja a srác fejét, aki hazamegy és kiabál a barátnőjével, aki történetesen óvónő, így a mérgét az egyik gyereken tölti ki, az a gyerek pedig végül összeveszik az apjával, aki éppenséggel a főnök és a kör szépen bezárul!
Sajnos a hétköznapokban ez efféle szituációk legtöbbször nem viccesek, mint a sorozatokban. A mindennapos, esetenként teljességgel felesleges dráma, vita és hangos szó egyértelműen rontja a munkahelyi morált, akár meg is betegítheti a dolgozókat. Egy ilyen helyen csak a legnagyobb stressztűrő képességgel rendelkező egyének bírják ki, a legtöbben viszont fejvesztve iszkolnak el, hogyha tehetik. A legnagyobb probléma akkor van, mikor a stresszes, idegőrlő helyzetek szülőatyja a főnök. Ilyenkor sajnos nincs mit tenni, és legtöbbször életbe lép a „Megszoksz vagy megszöksz” túlélési stratégia.
Kapcsolódó cikk a hirdetés után a következő oldalon, lapozz!