Így készítheted fel a tested a babavárásra

Írta: ,

Szóval elhatároztátok, hogy egy apró jövevénnyel szeretnétek teljessé tenni az életeteket. Ez fantasztikus hír, de a névválasztás és a gyermekszoba előkészítése mellett – vagy inkább előtt – még akad néhány teendőd. Csokorba szedtük, milyen intézkedésekkel könnyítheted meg a kismama-hónapokat.

Kezdj el mozogni!

Elég kézenfekvőnek tűnik, hogy ha egy időre úgyis búcsút mondhatsz az alakodnak, miért ne kezdenéd el magadat máris az edzés ellustulásával kényeztetni. 

Napi félóra közepes intenzitású mozgással azonban gondoskodhatsz arról a szív- és érrendszeri fittségről, ami egyszerűsíti majd a pocakos időszak átvészelését.

 
A derék-, a mélyhát- és a medencetáji izmok erősítése kapjon kiemelt szerepet a programodban!
Egy helyett egyél!

Bődületes csacsiság, hogy a várandós nőknek kettő helyett kell falatozni. A legjobb, amit táplálkozási fronton tehetsz, hogy magadért, magad helyett és jól eszel

Rengeteg fehérjére, vasra, kalciumra és folsavra lesz szükséged a problémamentes terhességhez. 
 
Fogd vissza a sült finomságok, a hozzáadott cukorral készült feldolgozott élelmiszerek és az üdítők bevitelét, s legyen meg a napi öt adag gyümölcs vagy zöldség. Ne feledd: a zsírszegény tejtermékek is a barátaid.