A krónikus gyulladás ma már az egyik leggyakrabban emlegetett „csendes”, komoly egészségügyi kockázatokat magában rejtő tényező, amely összefüggésbe hozható többek közt az elhízással és számos anyagcsere-betegséggel is. Egy friss tudományos vizsgálat szerint azonban egy egyszerű, növényi alapú ital – egy paradicsomot és a szója kivonatát tartalmazó különleges juice – már négy hét alatt is kedvező változásokat idézhet elő a szervezet gyulladásos folyamataiban.
Új kutatás készült a gyulladás és a táplálkozás kapcsolatáról
Egy, a Molecular Nutrition and Food Research folyóiratban megjelent tanulmány arra hívja fel a figyelmet, hogy bizonyos élelmiszerek nem csupán tápanyagforrásként működnek, hanem aktívan befolyásolhatják a szervezet biológiai folyamatait is – írja a The HealthSite.
A kutatók egy speciálisan összeállított paradicsomos-szójás italt vizsgáltak, amelyet naponta fogyasztottak el a résztvevők egy meghatározott időszak alatt. Az eredmények szerint a rendszeres fogyasztás több, gyulladáshoz kapcsolódó vérmarker csökkenésével járt együtt. Olvass még a témában
Ezt hozza 2026. július 28. a numerológia szerint: megbocsátás és együttérzés
Ha elfog az augusztusi melankólia: Én így próbálom nem temetni a nyarat augusztus elején
„Ne legyél már olyan érzékeny” – A mondat, amit soha nem lenne szabad hallanod
Ezt hozza 2026. augusztus 10. a numerológia szerint: tiszta lap és bátor lépések
A cikk folytatódik, lapozz!
A legjobb cikkek, horoszkópok és tesztek – egyenesen a postaládádba, ingyen.





