Életmód / Táplálkozás

Bikini alak 30 nap alatt? Íme 4 biztos trükk

De ne gondold, hogy ennek feltétlenül így kell lennie! Ha augusztus végén indulsz strandolni, és egy hónapod van jobb formába kerülni, fogadd meg az alábbi tippeket, és látni fogod a változást.

Kalóriák

Ha fogyásról van szó, egyesek drasztikus változásokat eszközölnek az étrendjükbe. Ugyanis nem titok, hogy a súlycsökkenéshez muszáj kevesebb kalóriát bevinned, mint amennyit aztán elégetsz, hogy beinduljon az elraktározott zsír eltűnése.

De az, hogy rögtön abbahagyd a cukor és szénhidrát fogyasztását egy hónapon át, egyáltalán nem könnyű, ráadásul számtalan mellékhatással is jár. Fejfájás, szédülés, hányinger, rossz közérzet; ezért nem éri meg drasztikusan változtatni.

Helyette eszközölj kisebb átalakításokat. Vigyél magaddal a munkába zöldségeket, hogy cukor helyett azt nasizd délután, sült krumpli helyett inkább salátát, bulgurt, jázminrizst fogyassz, és felejtsd el a cukros italokat, alkoholt. Időnként ehetsz édességet is természetesen, de lehetőség szerint cukormentes nasit válassz, vagy étcsokoládét, esetleg gyümölcsöt.

Ha figyelsz erre, és közben igyekszel mozogni, lift helyett lépcsőzöl, fokozatosan több kalóriát égetsz majd el, mint amennyit beviszel.

Napi fél óra

Az edzés kulcsfontosságú abban, hogy jobb formába kerülj. Azonban tény, hogy 30 nap nem elég ahhoz, hogy kimondottan látványos eredményeket érj el.

Olvastad már?  Meglepődnél, mennyire jó az egyszerű séta a zsírégetésre

Kutatások viszont bizonyították, hogy ha nekiállsz sportolni, sokkal jobban érzed magad a bőrödben, és vonzóbbnak is látod magad a tükörben.

Az elkövetkező egy hónapban próbálj meg minél aktívabb életet élni, és napi harminc percet feltétlenül sétálni, viszonylag gyorsabb tempóban, heti öt napon át.

De szintén szuper, ha beleveted magad a biciklizésbe, eljársz úszni, vagy kimész teniszezni; a lényeg, hogy sportolj, és az egész testedet átmozgasd.

Ha figyelsz az étkezésre is, akkor egy hónap múlva sokkal feszesebbnek fogod látni az alakodat, és ez már önmagában egy szuper kiindulópont.

A legegyszerűbb trükk

Ha szeretnél jobb formába kerülni, felejtsd el a cukros italokat, és próbáld meg kimaxolni a vízfogyasztásodat.

Ez ugyanis szuper hidratáló hatással bír, ami egyébként is fontos a nyári szezonban.

Szakértők azt javasolják, hogy minden reggel igyál meg két pohár vizet éhgyomorra, ez ugyanis felgyorsítja az emésztésedet, és segít abban, hogy a tested gyorsabb tempóban szabaduljon meg a méreganyagoktól.

Ráadásul ha sokat fogyasztasz belőle, azzal kontrollálhatod az éhségérzetet, és kevesebbet fogsz nasizni is.

Olvastad már?  Legyél résen! Rejtekhelyek az otthonodban, amiket elsőként néznek meg a betörők

Ha pedig már nagyon unod a vizet, és egy kicsit megízesítenéd az italodat, válts zöld teára, mert az ugyancsak nagyon egészséges, és a fogyásban is segíthet.

Rostok bevitele

Tudtad, hogy az emberek átlagosan csak feleannyi rostot fogyasztanak napi szinten, mint amennyire a testünknek szüksége lenne?

Pedig ez nem csak a fogyásban, de az egészséges emésztésben is szerepet játszik.

A magas rosttartalmú ételeket hosszabb ideig kell rágni, ezért hamarabb érzed azt egy étkezés során, hogy jól laktál, ergó kisebb adagokkal is beéred. Arról nem is beszélve, hogy általában kevesebb kalóriát tartalmaznak, noha adagra pont akkorák, mint bármilyen más étel.

Próbáld meg a reggeleket zabkásával indítani, natúr müzlivel, és minél több étkezés után gyümölcsöt fogyasztani.

Ami pedig a további táplálkozásodat illeti, fogd vissza a sófogyasztást, mert a magas sótartalmú ételek visszatartják a vizet a testedben, ami miatt úgy tűnhet, hogy folyamatosan fel van puffadva a hasad.