Párkapcsolat / Szerelem / Szex

7 tipp, hogy tökéletesen mutass meztelenül

7 tipp, hogy tökéletesen mutass meztelenül

Akármilyen hatalmas próbatétel is a megfelelő ruhák kiválasztása nekünk, nőknek; a legnagyobb kihívás, ha nélkülük szeretnénk jól mutatni. Útmutatónk segítségével mostantól igazán jól érezheted magad a bőrödben!

Fesd ki a lábkörmöd!

Ha natúr árnyalatot választasz, optikailag hosszabbá varázsolhatod a lábad. A sztárok rengetegszer bevetik ezt a trükköt, méghozzá testszínű magas sarkúval kiegészítve. Kövesd a példájukat, s ruházz be egy bézs lakkba!
A bőrtónusod dönti el, hogy rózsaszínes vagy sárgás változattal jársz-e jobban. Ha Hófehérke vagy, előbbit válaszd!

Radírozz!

Az elhalt hámsejtek eltávolítása ragyogóvá teszi a bőrt. Hetente két alkalommal dörzsöld át magad nyaktól talpig testradíros tusfürdővel, és utána alkalmazz gazdagon hidratáló krémet!
Egy gyors átmasszírozás mindig elég, hiszen ha túlzásba viszed, piros foltokkal díszeleghetsz.

Szőrteleníts!

Számtalan módszer közül választhatsz, hogy eltávolítsd a nem kívánt szőrszálakat. Egy valami azonban biztos: ha valahol zavar a „bunda”, válj meg tőle! Sokan gondolkodnak rajta, hogy karról vagy combról érdemes-e eltávolítani a szőrt, a válasz pedig mindig egyéni adottságok és ízlés kérdése.
Míg a sötét hajúaknál akár sűrű, fekete szőrzet is jelentkezhet ezeken a területeken, mások megússzák szőke pihékkel. Amivel nem szeretsz együtt élni, távolítsd el!

Hidratálj!

Körülbelül 3 percet igényel zuhanyozás után, hogy átkend magad testápolóval. Megéri a befektetés, hiszen a fürdés végeztével a meleg hatására nyitott pórusok még befogadóbbak a hatóanyagokkal szemben, így a hatást akár egész nap érezheted.

Hasprés? Jöhet!

Napi 20-30 perc hasizom gyakorlat egy hónap után már látható eredménnyel jár.
A legjobb, ha rendszeresen végzel kardió gyakorlatokat is, mert helyes táplálkozás mellett így a szervezetedben nem raktározódik el annyi zsír, hogy feszengj a pocid miatt.

Guggolás és kitörés

Elégedetlen vagy a csípőddel és a comboddal? Keress rá a neten, hogyan végezheted el helyesen a guggolást és a kitörést.
Bár talán annyi is elég, ha tudod, hogy a maximális hatás érdekében a térd nem kerülhet a boka elé. Naponta 3×15 elég belőlük ahhoz, hogy formás legyen az alsó végtagod.

Le a puffasztó ételekkel!

Ha strandra vagy randevúra készülsz, kerüld a magas só- és szénhidrát tartalmú táplálékokat, mivel a gyomrod hosszasan fog „rágódni” rajtuk, s ez puffadáshoz vezethet.
Fogyassz inkább zöldséget (kivételt képeznek a k-betűs zöldségek, mint a karfiol, krumpli vagy káposzta), gyümölcsöt és fehér húst vagy halat!

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást