Haraggal lefeküdni néha jó! Párterapeuták tippjei a boldog házassághoz

Írta: ,

Ha a rokonok, a barátok és a kollégák is folyton együttélési praktikákkal traktálnak, miért ne lennél kíváncsi pont a szakértők tanácsaira? Ezúttal a következő érdekes útmutatásokat találtuk a Huffington Post-ban…

Sose vitatkozz üres hassal!

Biztos nem újdonság számodra, ha észreveszed, hogy éhesen ingerlékenyebb vagy.

De hiába ismered az összefüggést, ha nem használod fel a mindennapokban a konfliktusok megelőzésére és elsimítására – vallja Dr. Karl Pillemer gerontológus professzor, a 30 Lessons For Loving című könyv szerzője.

Az alacsony vércukorszint ugyanis olyan folyamatokat indít el a szervezetedben, amelyek befolyásolják a hormonális egyensúlyt, így ennélfogva a stressz és az agresszió mértékét is.


De ha túl sok: 5 tipp, hogy örökre leküzdd a stressz-evést


Óva intünk attól, hogy evéssel akard levezetni a feszültséget – abból viszont igenis sok hasznod származhat, ha parázs vita közeledtekor felteszed a kérdést magatoknak, hogy mikor ettetek utoljára.

Kimaradt főétkezés esetén nincs min csodálkozni: perpatvar helyett irány a konyha!

Legyenek napi szertartásaitok!

Semmiképpen sem szabad összekeverni a „napirend” és a „szertartás” kifejezéseket.

A percre kiszámított reggeli rohanás és a lefekvés előtti menetrendszerű tévénézés korántsem számít rituálénak.

„Ha viszont minden reggel leülsz a férjeddel nyugodtan kávézni egyet, és megbeszélitek, milyen nap áll előttetek, már szertartás a javából!” – magyarázza Fawn Weaver, a Boldog Feleségek Klubjának alapítója, aki az ugyanilyen című könyv szerzője is egyben.

A lényeg, hogy legyenek olyan cselekvéssorozataitok, amelyek csakis kettőtökről szólnak, és örömmel ragaszkodtok hozzájuk. Többnyire spontán alakulnak ki ehhez hasonlók, tehát nem feltétlenül érdemes „megszervezni” őket.