Egy bizonyos összeg kifizetésével a vendég elvárhatja, hogy egy szálloda a személyes kívánságait is teljesítse, és a VIP vendégeket fogadó hotelek erre fel is vannak készülve. De a bekészített gyümölcskosár vagy a rózsaszirom a lepedőn nem minden, néhány vendég egészen elképesztő elvárásokkal rukkol elő, még mielőtt betenné a lábát a szobájába.
1/5 A vendég, aki nem bírta a lilát
Az Új-Zélandon álló Rees Hotel Queenstown szóvivője, Nathan Brown szerint egy tehetős hölgy vendégük még az érkezése előtt tájékoztatta a hotelt, hogy ő allergiás a lilára. Igen, a színre. Éppen ezért azt kérte, hogy a hotelszobájából, illetve az ahhoz vezető útról is távolítsanak el mindent, ami ezt a színt megjeleníti, nehogy megbetegedjen.
A hotel személyzetének ez nem kis kihívást jelentett, ekkoriban ugyanis levendulát használtak minden szobában légfrissítőként, a hotel könyvtárában voltak lila könyvek, a borospalackokon lila címkék voltak és a dekorációul szolgáló festményeken is szerepeltek lila virágok.
A hotelben mégis megoldották a dolgot, nem kérdeztek semmit, csak eltüntették a lila színt, és vendégük egészséges maradt a teljes szállodai tartózkodás alatt.
A cikk a hirdetés alatt folytatódik!
2/5 Nem volna valahol egy kígyó?
Hogy a vendégek extra törülközőt vagy fürdőköntöst, netán párnát kérnek, teljesen megszokott dolog egy hotelben. Na de hogy egy élő kígyót?!
A thaiföldi Four Seasons-ben egy gyermekes család ezzel az igénnyel állt elő a hotel személyzetének, szerettek volna ugyanis egy képet, amin a gyerekeik egy helyi kígyóval pózolnak, hogy ez őrizze az utazás emlékét. A vendéglátók azonban nem csináltak gondot a kérésből, a szomszédos faluból hozattak egy csaknem négy és fél méteres pitont, amivel el is készültek a különös családi fotók.