Egyre nagyobb az emailek szerepe
A válaszadók 45%-a azt mondta, hogy a legjobban azok idegesítik őket, akik túl gyakran emaileznek nekik. 33% azon borult ki, ha olyan termékeket ajánlanak nekik elektronikus üzenetben, ami egyáltalán nem érdekli őket. 22%-ot az idegesített a legjobban, amikor olyan kedvezményeket vagy kuponokat kínáltak nekik, amelyek már lejártak. 17%-ban pedig akkor ment fel a vérnyomás a számítógép előtt, ha az email írója rosszul írta a nevüket.
Mindezek ellenére a vizsgálat úgy találta, hogy az emailezés egyre nagyobb részét tölti ki az életünknek. A válaszadók átlagosan naponta 2 és fél órát töltenek a postafiókjuk ellenőrzésével, ami 17%-os emelkedés az elmúlt évekhez képest, ráadásul nem is kizárólag munkaidőben teszik ezt. Az emberek 60%-a ránéz a levelezésére tévénézés közben, 40% végigpörgeti az inboxát, míg a fürdőszobában van, 14% pedig bevallotta, hogy még vezetés közben is gyakran ránéz az emailjeire.
Arra a kérdésre, hogy a munkahelyükön melyik kommunikációs formát részesítik előnyben, a válaszadók 31%-a az emaillel válaszolt, de pontosan ugyanennyien, azaz 31% mondta azt, hogy jobban szeret élő szóban megbeszélni dolgokat a kollégáival. Az újabban divatos videós konferenciákat azonban úgy tűnik, senki nem szereti: ezek végeztek a lista utolsó helyén.
Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!
Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!