Stílus / Divat

A legjobb sportmelltartók attól függően, mire van szükséged: erős támaszú, anyukáknak, nagy mellre

Mielőtt viszont belekezdenénk, érdemes beszélni arról is, miért annyira fontos megfelelő sportmelltartót vásárolnod. A Portsmouth Egyetem kutatása szerint ha nem támasztja semmi a melledet edzés közben, akár 14 centimétert is mozoghat. Ha pedig erre nem figyelsz és rendszeresen olyan melltartóban edzel, ami nem ad megfelelő támaszt, akár maradandó károsodást is okozhatsz, ugyanis a Cooper-féle szalagok (amik alapvetően tartják a melledet) megsérülhetnek. 

Amire érdemes figyelned a választás során, az három dolog: a méret, a típus és az anyag. A méret szempontjából fontos, hogy ne szorítson a melltartó, ugyanakkor megfelelő tartást adjon. Ha úgy érzed, biztosan tart, kicsit feszesebb, mint egy sima melltartó, ugyanakkor nem korlátoz a mozgásban, megtaláltad a tökéletes méretet. A típus tekintetében arra érdemes figyelni, hogy kompressziós darabok általában úgy néznek ki, mint a crop topok, kisebb mellre ideálisak, mert szorosan ölelik körbe a tested. Ha viszont két külön kosárrész található a melltartón, leginkább ahhoz hasonlít, amit pólók alá szoktál felvenni. Utóbbi típus ideális nagyobb mellre. Az anyag szempontjából pedig mindenképpen olyat válassz, ami elvezeti a nedvességet a bőrről, így nem fogsz megfázni, sem pedig kipattogni, ráadásul gyorsan meg is szárad. 

Most, hogy az alapokat tisztáztuk, nézzük, melyek a legjobb sportmelltartók!

Nagy mellre: Nike Rival

Ez a sportmelltartó erős tartást ad, merevítős, állítható pántjainak köszönhetően pedig kényelmes viselet. Ideális például futáshoz és minden olyan sporthoz, ahol sokat mozogsz.

Nike

Anyukáknak: H&M sportmelltartó

A gyorsan száradó, nedvességelvezető anyagból készült sportmelltartó ideális szoptatós anyukáknak. A belsejébe betétet is tehetsz, de maga a melltartó is bélelt. Kényelmes anyagának köszönhetően egy pillanatig sem érzed benne kellemetlenül magad.

Alacsony támasz: Puma

Ha jógázni szeretsz, vagy olyan alacsony intenzitású sportot választasz, ami nem jár sok mozgással, egy alacsony támaszú sportmelltartó is elég lehet. Ez a púderszínű Puma például tökéletes.

Közepes támasz: Adidas Don’t Rest Primeknit Lux Bra

Ideális bringázáshoz és konditermi edzéshez, hiszen ez a melltartó közepes támaszt nyújt. Szorosan körülöleli a testedet, kompressziós, így igazán kényelmes. Varrásmentes kialakításának és jól szellőző anyagának köszönhetően maximális kényelmet nyújt.

Erős támasz: Nike FE/NOM Flyknit

A kompressziós sportmelltartó erősen tart, hogy mindig a maximumot tudd magadból kihozni edzés közben. Pont ott tart, ahol szükséges és ott nyúlik, ahol kell, így teljes kényelemben tolhatod le benne a kemény edzéseket.

Olvastad már?  Négy húsfajta, amit érdemes enned - és kettő, amit jobb, ha elkerülsz
Nike

Mintás: Dorina Extreme 

Ez a Dorina sportmelltartó különleges, absztrakt mintás, ugyanakkor a stílus nem megy a kényelem és a tartás rovására, ugyanis erős támaszt nyújt. Az elején lévő cipzár teszi még extrábbá.

ASOS

Izzadás ellen: Nike alpha UltraBreath

A Nike sportmelltartója erős tartást ad, elképesztően könnyű és a legizzasztóbb sport közben is szárazon tart. Nagyon gyorsan szárad, nem párnázott, az elöl lévő keresztpántja pedig arról gondoskodik, hogy ne mozduljon el sportolás közben.

Nike

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást