Egészség / Életmód

Fenékformáló kihívás 4. hét: Gumiszalagos gyakorlatsor

Fenékformáló kihívás 4. hét: Gumiszalagos gyakorlatsor

1. „Lebegő” csípőemelés gumiszalaggal

Üljünk le a talajra, a lábaink enyhe terpeszben és a lábfejek kifelé nézzenek. A vállunk alatt a könyök, a könyök alatt pedig a csukló helyezkedjen el egy síkban. Ebben a pózban emeljük ki magunkat, ez a kiinduló helyzet.Tehát a talajtól pár centire kiemelve tartjuk magunkat. Innen feszítsük fel a csípőnket úgy, hogy megemeléskor igyekezzünk a medencénket magunk felé billenteni, így könnyebben be tudjuk feszíteni a farizmainkat.

Ne feledkezzünk meg a gyakorlat elvégzése alatt, hogy a gumiszalagnak végig feszülnie kell. Ezután helyezkedjünk vissza a kiinduló helyzetbe. Végezzünk el 3 körben 15 ismétlést. A gyakorlatot saját testsúllyal is elvégezheted, de ebben az esetben az ismétlési szám 20 legyen.

– A körök között 30 mp pihenő idő van.

Oldalak: 1 2 3

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást