Friss, kellemes, tiszta, vagy üres, hideg szín is lehet a fehér, és amit érzünk, vagy gondolunk róla. A színek meghatározzák a lelkiállapotunkat, közvetítenek a személyes kapcsolatainkban, és az üzleti életre is hatással vannak. A kedvenc, általunk gyakran hordott színek, és azok a színek, amelyekkel szívesen vesszük körül magunkat, több mindent elárulnak rólunk. Meg kell tanulnunk megérteni a színek által kiváltott reakcióinkat ahhoz, hogy a színeket a céljaink szerint használhassuk őket.
3/4 A fehér a marketingben
A színek nemcsak a hangulatunkat határozzák meg, de a vásárlási kedvünket és a döntéseinket is. Az emberek 85 százaléka a csomagolás színe alapján dönt, és 93 százalékban számít az áru kinézete, amikor meghozzuk a döntéseinket.
A márkák egyik legelemibb jellegzetessége a színvilág, amely segíti az adott brand felismerését. Az ízlésesen berendezett üzlet, a színvilágában hozzánk közelálló webshop kinézete alapján alkotunk véleményt. A tökéletességet és a tisztaságot szimbolizálja a legtöbb logóban a fehér, és feketével kombinálva használják a legtöbbet.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!