Mindegy, hogy tíz éve, vagy épp csak tíz hete dolgozol egy munkahelyen, egy biztos, mindenképpen kialakulnak majd ilyen-olyan szokásaid. Ez teljesen természetes, hiszen az életed jelentős részét töltöd ott, körülvéve számtalan emberrel, akiket nem válogathatsz meg, mint a barátaidat, egyszerűen együtt kell létezned velük. Sokan észre sem veszik, hogy belecsúsznak bizonyos szerepekbe, amelyek nem biztos, hogy jót tesznek a karrierjüknek és a személyiségüknek. Íme, néhány viselkedés, amit kerülj el a munkahelyeden!
Ha valami nem tetszik, annak mindig hangot is adsz, ráadásul jó hangosan, hogy mindenki tudja, hogy elégedetlen vagy? Ha semmi mást nem hallanak tőled, csak mérgelődést, elégedetlenkedést és árad belőled a negatív kisugárzás, azzal nem csak magadat, de mindenki mást is lehúzol.
Próbáld megkeresni a pozitív dolgokat is a munkahelyeden, ha pedig nem találsz, akkor itt az ideje váltani.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!
Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!
Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!