Életmód / Lélek

Ezt tedd, amikor stresszes vagy: az érzelmi akupunktúra lépésről-lépésre

Ezt tedd, amikor stresszes vagy: az érzelmi akupunktúra lépésről-lépésre

4. lépés: Jöhet az érzelmi akupunktúra

Miközben felsorolod, hogy milyen problémáid vannak, és társítasz melléjük egy pozitívabbat, különböző akupresszúrás nyomáspontokat érints. Az egyik ilyen a kisujjad és a csuklód közötti terület, de ne a tenyered felől, hanem a kézfejed irányából keresd. Erre a pontra 2-3 ujjaddal kell erőt kifejtened, néhány másodpercen keresztül, miközben a problémáidról beszélsz.

Szintén ideális nyomópontok erre a célra a két szemöldököd közötti terület, az állad középpontja, vagy az orrod alatti rész. Beszéld ki magadból az érzéseidet, miközben ezekre az akupresszúrás pontokra fejtesz ki gyengéd nyomást. Nincs időkorlát, addig csinálhatod, ameddig neked jól esik!

5. lépés: Értékeld újra az érzéseidet

Miután néhány kört végigcsináltál, és hangosan is kimondtad, mit gondolsz, ismét térj vissza a képzeletbeli skálához. 0-10-ig értékeld, hogy most, az EFT-technika után mennyire érzed magasnak a stressz-szintedet az adott problémával kapcsolatban, majd innentől kezdve minden nap csináld végig. Már az első alkalom után nyugodtabb leszel, de ha napokon keresztül elvégzed, hosszú távon is megérzed a pozitív hatásokat.

Az is jó ötlet, ha minden alkalmat követően leírod a gondolataidat és a skálán adott pontokat egy papírra. Ezáltal nyomon követheted azt a lelki változást, amelyen az EFT-nek köszönhetően keresztül mész.

1 2

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást