Bár a történelem legnagyszerűbb reklámszlogenjei közül néhány viszonylag egyszerűnek tűnik, a megalkotásuk legtöbbször minden, csak nem az. A néhány szavas mondatokat megírni sokszor több időt és kreatív energiát visz el a marketingosztálytól, mint egy komplett sajtóanyag összerakása, hiszen nagyon kevés eszközzel kell valami igazán maradandót alkotni, amivel a márka kitűnik a többi márka közül – akik ráadásul a saját szlogenjeikkel is éppen ezt akarják elérni.
Az alábbi reklámszlogenek kétségkívül beváltak, hiszen feltalálásuk után évtizedekkel is használják őket, és az egész világon ismertek.
2/3 I Love New York
1977-ben a legtöbb embernek New Yorkról egyáltalán nem az jutott eszébe, ami manapság. A városnak kimondottan rossz híre volt. A turizmus visszaesett, a Nagy Almát a legtöbben koszosnak és büdösnek találták, és William Doyle, New York állam kereskedelmi minisztériumának helyettes megbízottja úgy döntött, hogy tesz valamit ez ellen. Egy fülbemászó reklámkampányt kért a turizmus fellendítése érdekében, és meg is kapta. Az elismert tervező, Milton Glaser egy boríték hátoldalára vörös zsírkrétával rajzolta meg az I betű ikonikus képét, amelyen egy szív és a NY betűk mellett az I Love New York felirat szerepel. Fogalma sem volt róla, hogy ez a kép még évekkel később is használatos lesz, sőt, 9/11 után igazi szimbólummá válik. Ha tudta volna, lehet, hogy nem vállalja el ingyen a munkát.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!