Bár a történelem legnagyszerűbb reklámszlogenjei közül néhány viszonylag egyszerűnek tűnik, a megalkotásuk legtöbbször minden, csak nem az. A néhány szavas mondatokat megírni sokszor több időt és kreatív energiát visz el a marketingosztálytól, mint egy komplett sajtóanyag összerakása, hiszen nagyon kevés eszközzel kell valami igazán maradandót alkotni, amivel a márka kitűnik a többi márka közül – akik ráadásul a saját szlogenjeikkel is éppen ezt akarják elérni.
Az alábbi reklámszlogenek kétségkívül beváltak, hiszen feltalálásuk után évtizedekkel is használják őket, és az egész világon ismertek.
VIDEO Nagy éves horoszkóp 2025: így alakul az éved személyes és munkahelyi fronton
1/3 A gyémánt örökre szól
1947-ben Frances Gerety reklámszövegíró egy hosszú munkanap után már teljesen kimerült, amikor hirtelen eszébe jutott, hogy van még egy határidős feladata: szlogent kell kitalálnia a De Beers gyémánt ékszereket forgalmazó vállalat számára. „Kimerülten firkált valamit egy cetlire, mielőtt elaludt. Másnap reggel egy férfiakból álló tanácsteremben kellett bemutatnia az ötletét” - magyarázza a De Beers a honlapján. Az „A Diamond Is Forever” (A gyémánt örökre szól) szlogen ötletét a De Beers szerint kezdetben tétovázással fogadták, de a vállalat végül úgy döntött, hogy kipróbálja. Több mint 50 évvel később az Advertising Age a 20. század legjobb szlogenjének nevezte a mondatot.