Milyen irodai munkákat találunk Kecskeméten és környékén?

Milyen irodai munkákat találunk Kecskeméten és környékén?

Címlap / Életmód / Pénz és hivatás / Milyen irodai munkákat találunk Kecskeméten és környékén?

Nagyon sokan dolgoznak irodában, a munkalehetőségek köre is igen tág. Bárki megtalálhatja számítását ebben a kategóriában. Lássuk milyen irodai munkákra lehet jelentkezni Bács-Kiskun vármegyében. (x)

Ügyintéző 

A KecskemetAllas Job Portál oldalán többféle irodai munka közül válogathatunk.  Egy méz feldolgozásával foglalkozó kisvállalkozás például külkereskedelmi és export ügyintézési feladatok ellátására keres új munkatársat. Az ajánlat előnye, hogy pályakezdők jelentkezését is várják és nem feltétel a szakirányú végzettség sem. 

A munkavállaló feladata lesz az exporttal és vámmal kapcsolatos ügyintézés, a levelezések lebonyolítása jobbára angol nyelven, belföldi és devizaszámlák kiállítása. Ezeken túl ő tartja a kapcsolatot a hivatalokkal és a partnerekkel is. 

Irodavezető

Kecskeméthez közeli településen működő, élelmiszeripari webáruház középvezetői állásra gyakorlott számítástechnikai ismeretekkel rendelkező szakemberek jelentkezését várja. 

Az új kolléga feladatai főként a webáruházi rendelések kezeléséből fognak állni, azaz a rendelés összekészítése, valamint a fuvarszervezés menedzselése. Az ügyfélszolgálat napi folyamataiban is részt kell vennie, válaszol a telefonhívásokra és e-mailes megkeresésekre. A webáruházba az új termékeket és azok adatait feltölti. 

A munkát minimum középfokú végzettséggel már be lehet tölteni, az elbíráláskor előnyt jelent a webáruházüzemeltetési tapasztalat, vagy egyéb ügyfélszolgálaton szerzett gyakorlat. 

Titkárnő 

Ügyvédi iroda titkárnőt keres azonnali kezdéssel, hosszútávra. Az iroda Kecskemét belvárosában található. A titkárnőnek általános adminisztratív feladatai lesznek, ezek mellett segíti az ügyvédi munkát, valamint az ügyfelekkel történő kapcsolattartás is rá hárul. 

Elvárás a tízujjas gépírás képessége, és a kiváló fogalmazási, értelmezési és kommunikációs készség.

Marketing asszisztens

Egy televíziózással foglalkozó cég marketing asszisztens munkakörbe főállású munkatársat keres. Ha legalább van középiskolai végzettségünk, gyakorlottak vagyunk a Microsoft Office-ban, van adminisztrációban szerzett munkatapasztalatunk, akkor bátran jelentkezhetünk a munkára. 

Feladatunk lesz a médiacentrum marketing és kommunikációs munkáinak adminisztrációja, pályázati projektek kötelező kommunikációjában való részvétel, kulturális programok begyűjtése és honlapon való rögzítése, valamint a weboldal és közösségi médiafelületek kezelése.

Az irodai munkának az az előnye, hogy akár kezdő munkavállalók, akár hosszú karriert befutott profi szakemberek is megtalálhatják az érdeklődésüknek megfelelő ajánlatot. További előnye, hogy általában a munkaidő egyműszakos, klasszikusan reggel nyolc órától délután öt óráig tart, így könnyebben lehet tervezni a munkaidőn kívüli programokat is. 

VIDEO Közvetlen járat Budapestről: ezekkel a látnivalókkal csábít Tirana

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!