A pandémia a divatiparra is jelentős nyomást gyakorolt. Különösen igaz ez azokra a tervezőkre, akik még csak a karrierjük elején járnak. A felmerülő kihívások ellenére azonban ők is keményen dolgoztak, hogy hatásos és emlékezetes kollekciókat dobhassanak a piacra, amelyeknek a márkajelzése néhány év múlva talán majd mindannyian ismerősen fog csengeni. Na de melyek azok a márkák, amelyekre már idén is érdemes figyelned?
Amy Crookes a Parsons School of Design büszke diplomása, 2018 óta pedig egy, a saját nevével fémjelzett márka tulajdonosa. Fő profilja a cipőtervezés, de nem mindennapi módon: olyan textilanyagokkal bevont olasz csizmákat készít, amelyek egyszerre látványos lábbelik, és keltik bennünk azt az érzést, hogy a kedvenc felsőinkből hirtelen csizmabevonat lett.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!