A pandémia a divatiparra is jelentős nyomást gyakorolt. Különösen igaz ez azokra a tervezőkre, akik még csak a karrierjük elején járnak. A felmerülő kihívások ellenére azonban ők is keményen dolgoztak, hogy hatásos és emlékezetes kollekciókat dobhassanak a piacra, amelyeknek a márkajelzése néhány év múlva talán majd mindannyian ismerősen fog csengeni. Na de melyek azok a márkák, amelyekre már idén is érdemes figyelned?
A liverpooli Steven Stokey-Daley először 2020 őszén katapultált a divatba, amikor Harry Lampert stylist lecsapott rá, hogy készítsen néhány látványos, szellős inget Harry Styles Golden című videoklipjéhez. Elismerésre méltó az is, hogy megrendelésre gyártott üzleti modell alapján dolgozik, ami biztosítja, hogy a kreatív folyamatok során elkerüljék a pazarlást. Mivel pedig gyakran hasznosít újra régi szöveteket, például terítőket és függönyöket, egyedi minőséget kínál minden általa készített darabhoz.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!