VIDEO Nagy éves horoszkóp 2025: így alakul az éved személyes és munkahelyi fronton
Egy kreatívügynökség érdekes kísérletbe kezdett: profi fotós által saját magukról készített képet adtak a tinik kezébe, és megkérték őket, hogy szerkesszék meg olyanra, amit már a közösségi médiában is bevállalnának. Az eredmények szinte kivétel nélkül furcsa, rajzfilmfigura-szerű bábuk lettek, ami azért elég sokat elmond a közösségi média tinédzserekre gyakorolt hatásáról.
Nem véletlen, hogy mostanában csak tökéletesre, sőt, szürreálisra retusált lányokkal találkozunk a közösségi médiában – minél többet látják a fiatalok azt, hogy az általuk követett hírességek rajzfilmfigura-szerű ábrázattal mutogatják magukat, annál inkább szeretnének ők is erre az álomképre hasonlítani. Ez derül ki legalábbis egy brit közösségimédia-kísérletből, amelyben fiatalokat kértek meg arra, retusálják a saját fotójukat olyanra, amilyet már nyugodt szívvel kiraknának az internetre.
Egy brit kreatívügynökség, a M&C Saatchi kérte fel a neves brit fotóst, Rankint és a MTArt Agency-t arra, hogy készítsenek minőségi képeket a VISUAL DIET (vizuális diéta) nevű kampányban résztvevő, 13-19 éves fiatalokról.
A kampány célja az, hogy a közösségi média és a mentális egészség kapcsolatát mutassák meg, és azt, hogy milyen hatással vannak az itt megjelenő képek a tinédzserek önképére.
A cikk folytatódik, lapozz!