Rádtört a tavaszi fáradtság? 5+1 tipp, ami segít helyrehozni magad

Bodnár Alexa
Írta: ,
Rádtört a tavaszi fáradtság? 5+1 tipp, ami segít helyrehozni magad

Kép forrása: unsplash

A tavaszi fáradtság sokak által ismert érzés, amely az óraátállítással együtt akár hetekre is megbolygathatja az embert. Ha te is úgy érzed, hogy nem tudsz azon az energiaszinten pörögni, amire szükséged lenne, akkor ideje bevetned néhány trükköt! Hogy ne csak a természet ébredezzen, hanem te is, próbáld ki az alábbi ötleteinket!

Kezdd a stresszoldással! Kép forrása: pexels.com

Egyáltalán nem furcsa, ha tavasszal nyűgösebb vagy az átlagosnál – ilyenkor általában azt érzi az ember, hogy tevékenykednie kell, a munkában, otthon, vagy akár új hobbiba vágni, az évszak ezt hozza magával. Viszont amellett, hogy nagyon motivált vagy, sokszor a stressz-szinted is megugrik, hiszen elkezded magadat idegesíteni a feladatokkal, határidőkkel.

A legjobb megoldás, ha úgy fogsz bele a dolgokba, hogy felállítasz hozzá egy tervet, és nem ugyanazt a végdátumot húzod meg mindennek. Azt elkerülendő, hogy túlhajtsd magad, pedig tarts szüneteket munka közben és a hétköznapokban is.

Ne felejtsd el, hogy a kikapcsolódás nem a lustálkodással jelent egyet, hanem a feltöltődéssel, hogy végig bírj teljesíteni és ne fulladj ki a közepén.

Aludj egy jót! Kép forrása: unsplash

…vagy kettőt, vagy hármat… De akár az összes tavaszi hétvégéden tölthetsz egy napot a királyi lustálkodással.

Ahhoz, hogy kipihent legyél, tényleg szükséged van a minőségi alvásra.

Ha az a fajta vagy, akinek ez a hétköznapokon nem jön össze, akkor cserébe hétvégén tényleg próbálj így töltekezni.

A legjobb azonban az lenne, ha megpróbálnád estére stresszmentesíteni magad, hogy utána könnyebben elaludj, és legalább 7 órát tudj pihenni minden éjszaka.