Edzés a munka előtt? Nem lehetetlen, ha megfogadod ezt

Téklesz Rita
Írta: ,
Edzés a munka előtt? Nem lehetetlen, ha megfogadod ezt

Kép forrása: boggy22/Depositphotos.com

Kutatások szerint azok az emberek, akik reggelente edzenek, sokkal könnyebben adaptálják életükbe új szokásként a rendszeres testmozgást, sőt, még napközben is sokkal produktívabbak a munkájukban. Ha te most csak legyintesz erre, hogy „oké, de én nem vagyok egy reggeli pacsirta”, akkor megsúgjuk, számodra sem lehetetlen átállni erre a rutinra – az alábbi tippekkel és némi elszántsággal menni fog!

Ez a tipp az igazi szundikirálynőknek szól (amilyen sajnos én is vagyok…) – kicsit talán embertelen trükknek tűnhet, de az tuti, hogy hatásos.

A telefonodon kívül állíts be egy másik ébresztőt is, például egy retro felhúzós vekkert, aminek olyan irdatlan rossz hangja van, és tedd kellően messze az ágyadtól.

Így kénytelen leszel felkelni és lenyomni, utána pedig már nem érdemes visszafeküdni, mert csak álmatlanul forgolódnál.

Sokkal könnyebben felkelsz majd reggel, ha tudod, hogy minden bekészítve vár és szinte indulásra kész vagy.

Persze nem kell az edzőcuccodban aludnod, de pakolj be mindent a sporttáskádba este, töltsd meg a vizespalackod, készítsd elő még a kávét is, hogy csak egy gombnyomással le tudd főzni, és ne is húzd nagyon az időt – egyszerűen kapd össze magad és indulj, meglátod, milyen szuperül fogod magad érezni utána!

Fókuszban

Az 5 kedvenc húsvéti süteményem, amit legszívesebben mind elkészítenék idén

Egyszerű húsvéti ötletek, amikkel instant ünnepi hangulatot teremthetsz a családban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba