Edzés a baba mellett? Nem lehetetlen!

Nagy Niki
Írta: ,

Az edzés sokszor időigényes, hiszen el kell menni a terembe, átöltözni, megcsinálni az egy-másfél órát edzéstervet, majd hazamenni – a fél nap elmegy vele, egy újdonsült anyukának pedig erre egyáltalán nincs ideje. Kevesen gondolnak azonban arra, hogy otthon is ugyanúgy lehet tornázni, akár akkor is, amikor a kicsi épp alszik! Ha te is szeretnéd újrakezdeni az edzést, íme néhány tipp!

A HIIT a barátod

Kisbaba mellett nem sok mindenre van idő – sokan úgy gondolják, ha már nem órákat edzenek, nem is érdemes belekezdeni.

Az ilyen esetekben jön képbe a intervall edzés, aminek rengeteg előnye van: a módszer lényege nagyjából az, hogy rövid ideig (körülbelül húsz percig) magas intenzitású gyakorlatokat végzel, olyan durván, amennyire csak bírod. Ez az edzésmódszer azért éli most virágkorát, mert rendkívül rövid: szakértők szerint akár egy 15 perces intenzív edzéssel annyi kalóriát égethetsz el, amennyit egy hagyományos edzés során 45 perc alatt tudnál.

Heti három 15-20 perces edzéssel több kalóriát pusztítasz, mint heti háromszori egy órás kocogással. A módszerrel pedig nem csak edzés közben, de még 24 órával a befejezés után is ég a zsír.

Vond be az edzésbe a babát is! Kép forrása: heidipowell.net

Ha a kisbabád már elég nagy, kösd össze az edzést a vele töltött idővel – így már nem kell arra várnod, hogy elaludjon, és elkezdhesd a munkát.

A csöppséget is emelgetheted a kézi súlyzó helyett, amit valószínűleg még élvezni is fog, pláne, ha közben beszélsz is hozzá. :)

Így neki sem lesz unalmas az az idő, amit anyu magára fordít, és neked sem kell annyira az ő bioritmusához alkalmazkodnod az edzéseiddel.