4 hiba az étrendedben, ami akár az életedbe is kerülhet

Nagy Niki
Írta: ,

3. Kevés teljes kiőrlésű terméket fogyasztasz

A kutatás szerint az átlagos fogyasztás mindössze 29 gramm, amikor 125 gramm lenne az ideális – a teljes kiőrlésű termékek fogyasztása pedig segíthet csökkenteni a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának esélyét, javítja az emésztést, és statisztikailag csökkenti az elhízás kockázatát. Kifejezetten az Egyesült Államokban rossz a helyzet egyébként: itt még az átlagnál is kevesebb teljes kiőrlésű terméket fogyasztanak az emberek.

Kép forrása: BrianAJackson/Depositphotos.com

4. Túl sok feldolgozott élelmiszert eszel

A feldolgozott élelmiszer lett a modern étkezés mumusa, nem is véletlenül: ezekben annyi felesleges adalékanyag, hozzáadott cukor és zsír van, hogy a szervezeted nagyon nehezen tud bármit is hasznosítani belőlük. Ellenben nagyon megterhelik az emésztőrendszeredet, ráadásul az üres kalóriák miatt elhízáshoz is vezetnek, ez pedig egy sor betegséget von maga után, amelyek legtöbbje potenciálisan halálos is lehet.

Fókuszban

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban

A hibrid autóké a jövő?

5 gyors ünnepi főfogás - mert nem a konyhában eltöltött időn múlnak az ízek!

7 gyakori tünet, ami magnéziumhiányra utalhat - Rád hány igaz?

Egészség és életmód

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban