Megéheztél? 8 féle egészséges nassolnivaló uzsira

Sándor Alexandra
Írta: ,
Megéheztél? 8 féle egészséges nassolnivaló uzsira

Menetrendszerűen rád tör az éhség ebéd és vacsora között, vagy éppen az iskolából hazaérő csemetéid szeretnének valamit harapni? Nemcsak egészségtelen lehetőségek közül választhatsz: eláruljuk, milyen fogásokkal vihetsz be minél kevesebb kalóriát minél több vitaminnal!

Gyümölcsös-joghurtos ital

Ez az édes, frissítő ital milliók kedvence a világon – és az egyik legpraktikusabb módja a kalciumfogyasztásnak!

Egy csészényi gyümölcsöt keverj össze 3/4 pohár joghurttal és egy csésze tejjel, mandulatejjel vagy gyümölcslével.

Akár lenmagot is adhatsz hozzá a tápérték növelésére. Összeturmixolás után azonnal fogyasztható, egészségetekre!

Zöldséges mártogatós

Vágj hasábokra sárgarépát, karalábét, uborkát vagy bármilyen zöldséget, amit szeretsz!

Joghurtból, kefírből és egy kis zöldfűszerből isteni szószt készíthetsz mellé, amibe mártogathatod vagy akár rá is öntheted.

Az ínyencek akár szójababos humusz elkészítésére is vállalkozhatnak, ami citrommal, fokhagymával és szezámolajjal a legfinomabb.

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!