Stílus / Arc

5 arcizomgyakorlat, ami segít, hogy fiatalos maradjon a külsőd

A ráncok megjelenése sajnos elkerülhetetlen része az életnek, de szerencsére azért tehetsz, hogy ez minél később következzen be! Az alábbi 5 arcizomgyakorlat segít, hogy fiatalos maradjon az arcod, és kevésbé legyenek mélyek a ráncaid. Először is mosd meg a bőrödet langyos vízzel, hagyd megszáradni, majd jöhet az “edzés”!

Homlokgyakorlat

Ezt a sorozatot érdemes minél gyakrabban, legalább kétnaponta elvégezni, ha szeretnél kevesebb ráncot a homlokod közepére.

A feladat egyszerű: a két mutatóujjadat helyezd a szemöldökeid fölé (a bal mutatóujjadat a bal fölé, a jobbot a jobbhoz). Ezt követően fejts ki a bőrödre velük egy kis nyomást, majd próbáld meg felhúzni a szemöldököd (ne az ujjaddal, hanem ahogy egyébként is tennéd, amikor felhúzod a szemöldököd valamire), miközben az ujjaddal ellentartasz neki. Egy másodpercig tartsd így, majd engedd el őket, és ismételd meg 10 alkalommal.

Ez egy sorozat, amiből összesen ötöt kell megcsinálnod, a legutolsó után pedig 10 másodpercig próbáld meg felhúzva tartani a szemöldököd, és rögtön érezni fogod a kicsit égető érzést.

Ez azt jelenti, hogy hatással voltál az izmokra!

 

Szemgyakorlat

A szemhéjak megereszkedése is együtt járhat az életkorunkkal, ráadásul genetikailag is továbbörökölhetjük ezt a szüleinktől.

Ha javítanál rajta egy kicsit, ezt a gyakorlatot érdemes ismételned! A három középső ujjadat tedd a szemöldököd alá, úgy, hogy a épp a csonton legyenek. Fejts ki enyhe nyomást, és húzd egy kicsit felfelé, miközben becsukod a szemed, és így tartod egy másodpercig. Utána elengedheted.

Ezt szintén 10 alkalommal kell ismételni, legalább ötször, az utolsó sorozatnál pedig a legvégén 10 másodpercig tartsd ki ezt a pózt!

Olvastad már?  10 megoldás narancsbőr ellen, ami tényleg segít

 

Arcgyakorlat

Kifejezetten a pofiddal van bajod, és szeretnéd az itt lévő izmokat erősíteni?

Tedd ökölbe a kezed, majd az arccsontodhoz nyomd oda, gyengéden, majd a száddal formázz egy O-betűt. Már ettől érezni fogod, hogy feszül egy kicsit a bőr alatti izom. 

Ha megvagy, akkor a kezed maradjon mozdulatlan, de közben próbálj meg mosolyogni, és tartsd ki egy másodpercig. Ezután engedd el, és csináld végig összesen 40-szer, a legutolsó alkalommal 10 másodpercig kitartva.

Az egész nem tart tovább egy percnél, de hosszú távon meglesz az eredménye!

 

Orrgyakorlat

Az orrod alatt lévő két mélyebb vonal, ami a mosolygás miatt alakul ki elsősorban, szintén halványítható.

A két mutatóujjadat tedd a vonalakra (mint az első gyakorlatnál, a bal ujjadat a bal vonalra, a jobbot a jobbra), majd fejts ki egy enyhe nyomást, és húzd meg felfelé.

Ezután a száddal formálj egy O-betűt: már ettől érezni fogod a feszülést az arcodban, hiszen az ujjaiddal ellentartasz neki.

Tartsd egy másodpercig, majd engedd el, és ismételd meg összesen 10-szer, 5 sorozatban.

A végén a 10 másodperces kitartás ne maradjon el itt sem!

Olvastad már?  Vitaminok, amelyektől garantáltan szép lesz a bőröd

 

Nyakgyakorlat

A nyakaddal, álladdal vagy elégedetlen, és feszesítenéd egy kicsit a bőrt? Akkor ez lesz a te feladatsorod!

Tedd a kezeidet a nyakadra, mint amikor a filmekben valakit fojtogatnak, de persze ennél sokkal gyengédebben.

A nyelvedet tedd a fogsorod alsó részéhez, majd döntsd hátra a fejed, mintha a plafont akarnád nézni, közben pedig tarts ellen a kezeiddel, mintha azok le akarnák húzni a fejed.

Csak óvatosan! Egy másodpercig tartsd ki, majd csináld végig 10 alkalommal, 5 sorozatban, végül 10 másodpercig tartva.