Az anyaság szépségei egy csepp iróniával, gyönyörű hímzésekkel elmondva – ismerd meg a Cintát

Az anyaság szépségei egy csepp iróniával, gyönyörű hímzésekkel elmondva – ismerd meg a Cintát

Címlap / Életmód / Család / Az anyaság szépségei egy csepp iróniával, gyönyörű hímzésekkel elmondva – ismerd meg a Cintát

Érezted már úgy, hogy mindent a lehető legjobban szeretnél csinálni, de néha mégsem megy? Ezzel pedig nincs is semmi gond, hiszen emberek vagyunk.

VIDEO Nagy éves horoszkóp 2025: így alakul az éved személyes és munkahelyi fronton

Szili-Tóth Zsófi óvónéni, egy kétéves kisfiú anyukája, férjével, Tomival 2021 nyarán pedig úgy döntöttek, hogy belevágnak egy csodálatos vállalkozásba, a Cintába. Azóta anyai, apai, nagyszülői igazságokat, beszólásokat, a családhoz köthető szövegeket hímeztetnek pólóra, pulcsira, táskára – egy csepp iróniával, amelyek a legnehezebb napokon is képesek mosolyt csalni az arcunkra. 

Minek hatására döntöttetek úgy, hogy belevágtok egy saját márkába?

Mikor kisfiúnk, Soma 5 hónapos volt, szembejött velem egy babakocsis anyuka, Detti, aki éppen akkor jött el otthonról, és rám köszönt. Nagyon szimpatikus volt, ezért romantikus módon bedobtam egy levelet a postaládájába, hogy nincs-e kedve együtt sétálni. Nagyon jóban lettünk. Detti közben elindította a márkáját, a Tipiket. Nagyon imponáló volt látni, ahogy egyre nő a márkája, és én is nagyon vágytam rá, hogy valamit csináljak, hiányzott az óvodai pörgés, kreativitás. 

Tomival sokat gondolkodtunk, mit tudnánk közösen létrehozni. Neki jutott eszébe (gondolom a sok ébren töltött, átsírt éjszaka, ringatás, hideg kávé után), hogy mi lenne, ha anyukáknak készítenénk őszinte feliratos pólókat, sok-sok iróniával. Szerettük volna feldobni a napjukat, hogy lássák, hogy nincsenek egyedül, mások is hasonló dolgokon mennek keresztül. Kell egy jó nagy adag humorérzék a gyerekneveléshez. 

Az egyik legnépszerűbb feliratunkat, az „Anya vagyok, megoldom”-ot, Tomi találta ki. A „ma sem főztem” feliratunk pedig egy vallomás volt a távol élő, főzés mániás anyukámnak és nagymamának, akik folyton kérdezgették, mit főztem aznap. Mivel a kisfiam borzalmas alvó volt, rendeltük az ételt az első hónapokban, inkább pihentem, amikor ő is. Szégyenkezve mindig az volt a válaszom, hogy „ma sem főztem”.

Kik az elsődleges célközönségetek?

A kisgyermekes anyukák, apukák, akik nagyon nagyon keveset alszanak.

Milyen alapelvek szerint készülnek a termékeitek?

Fontos, hogy a termékeink jó minőségűek, szépek és kényelmesek legyenek. Az anyukák csinosnak érezzék benne magukat, még akár otthon is. Mielőtt bemutatunk egy új terméket, előtte sokszor mossuk, vasaljuk, szárítjuk, illetve hetekig hordom, hogy megtaláljuk a legjobb minőséget. A feliratok pedig csak olyanok lehetnek, amik viccesek, ironikusak, de kedvesek is egyben. Fontos, hogy ne legyen trágár és sértő. 

Mely dolgok inspirálnak titeket egy-egy új felirat megalkotásakor?

A kisfiam nagyon inspirál. Illetve sokszor az anyukás barátnőim, anyukás csoportok kommentjei. Most már eljutottunk oda, hogy a követőink kérnek, javasolnak adott feliratokat, sok üzenetet kapunk, hogy minek örülnének. Meg persze a mindennapjaink is inspirálnak.

Oldalak: 1 2 3

A cikk folytatódik, lapozz!

«Előző
1/3
Következő»
Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!