Mi az előnye a webáruház integrációnak?

Mi az előnye a webáruház integrációnak?

Címlap / Életmód / Pénz és hivatás / Mi az előnye a webáruház integrációnak?

Ahogy a technológia folyamatosan fejlődik, egyre több vállalkozás választja az üzleti folyamatok egyszerűsítését segítő különféle szoftverek használatát. A műveletek további egyszerűsítéséhez a következő lépés a szoftver integrálása a webáruházzal. (x)

Integráció webáruházakba

Gondoskodj webáruházad integrációjáról a GrenT Média szakértelmének segítségével!

Az integrációk óriási előnyökkel járhatnak bármilyen méretű vállalkozás számára; nagy mennyiségű időt és pénzt takaríthatunk meg az adatok manuális kezelésével töltött órák csökkentésével. Az integrációk lehetővé teszik az adatok azonnali átvitelét egy szoftver és egy webáruház között. Ezek az adatátvitelek a következőket foglalhatják magukban:

  • Frissítések az ügyféladatokkal kapcsolatban
  • Rendelési információ
  • Termék szinkronizálás
  • Szállítási árak
  • Számlakonszolidáció
  • Készlet elérhetőség

Az emberi erőforrás gyakran nem tökéletes, és amikor a kézi adatkezelésről van szó, itt-ott biztosan előfordulnak kisebb-nagyobb hibák. Azáltal, hogy nem kell több forrásba bevinni az alapadatokat, az integrációk javítják az adatok pontosságát, és biztosítják, hogy azok a lehető legtisztábbak maradjanak.

Webáruház integrációja

Milyen előnyökkel jár az integráció?

A webhelyek külső platformjaival és alkalmazásaival való integrálása számos előnnyel jár a marketing számára, beleértve a folyamatokat, az automatizálást, a zökkenőmentes kezelést és a jobb kommunikációt.

A vezető vállalatok megértik, hogy az ügyfélélmény üzletágában vannak. Megértik, hogy az, hogy egy szervezet hogyan szállít az ügyfeleknek, ugyanolyan fontos, mint az, amit szállít. A marketingesek célja, hogy az ügyfelet helyezzék a középpontba, és az élmény javítására összpontosítsanak.

Ha nem támogatjuk teljes mértékben vásárlóinkat, miközben kutakodnak a termékeink között, összehasonlítják az árakat, és beszélgetnek az ügyfélszolgálattal, akkor fennáll annak a veszélye, hogy rossz élményben lesz részük. Ez pedig magában hordozhatja a potenciális vásárlók jelentős százalékának elvesztését. A technológiába való befektetés talán a legjobb üzleti döntés, amit valaha meghozhatunk.

Profilkészítés

Az ügyfélélmény-marketing legnagyobb akadálya az, hogy nem ismerjük elég jól a vásárlókat ahhoz, hogy releváns ajánlatokat és személyre szabott élményeket nyújtsunk. 

Bármely CRM fő előnye, hogy képes profilt készíteni az ügyfelekről vagy a potenciális vásárlókról, hogy meghatározzák, mit vásárolhatnak, milyen érdeklődési körökkel rendelkeznek, és még sok mást. Minél több adattal rendelkezünk az ügyfelekről, annál könnyebben készíthetünk teljesebb profilt.

Látogass el a GrenT Média honlapjára, és bízd webáruházad integrációját rájuk, hogy jobb eredményeket érhess el eladásaid tekintetében!

VIDEO A csillagjegyek stresszkezelése a legrosszabbtól a legjobbig

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!