VIDEO Nyári horoszkóp: Mit hoznak idén nyáron a csillagok?
A fizetések és az, hogy ki mennyit keres, mennyit költ egy hónapban, még a családtagok között sem mindig közismert. Sokszor a munkáltatók is arra kérik alkalmazottaikat, hogy ne adjanak ki információkat egymásnak erre vonatkozóan, ez azonban feltételezi az aránytalanságokat, amely szintén nem tesz jót a motivációnak.
Egy amerikai felmérés szerint rontja a munkahelyi légkört, ha a dolgozók tudnak egymás fizetéséről. Aki átlag alatt keres, nagyobb valószínűséggel néz új munkahely után. Az átlag feletti fizetéssel rendelkezők pedig ettől az információtól nem lesznek boldogabbak. A bérekről azonban köztudott, hogy egészen eltérőek lehetetlen földrajzi helyzettől, életkortól, tapasztalattól, de még nemtől függően is, ugyanazon munka esetén.
Az Y generáció, tehát az 1980 és 1995 között születettek nagyon erős hatással vannak a kiskereskedelemre és az ingatlanpiacra. Ők azok, akik fiatal felnőttként, karriert építenek, családot alapítanak, ők a fogyasztói társadalom alakítói és húzórétege. Ez a korcsoport már egy szabad és nyitott világban nevelkedett, természetes számukra a demokrácia és az azzal járó előnyök. A technológiai újdonságok, az informatikai fejlődés valamint a gyors információáramlás az életük részévé vált.