Sokan évről évre keressük azt a kabátot, ami nemcsak szép, de praktikus és kényelmes is egyben. Lehet, hogy rövid idő alatt tucatnyi darabot is felhalmozunk, de mégsem találjuk az igazit.
VIDEO Nyári horoszkóp: Mit hoznak idén nyáron a csillagok?
Ha azonban meglátod a CUKOVY kreációit, egyből eláll a lélegzeted: különleges kabátjaik ugyanis nemcsak gyönyörűek és minőségiek, de egyes részeik cserélhetőek, így mindenki megtalálhatja azt a darabot, amit tényleg mintha ráöntöttek volna. A márka ügyvezetője, Tálosi Lívia, és Poprádi Flóra kreatívigazgató, tervező most még több izgalmas részletet is elárult a történetükről, a munkásságukról, és persze a jövőbeli terveik sem maradtak szó nélkül.
Hogyan és mikor kezdődött a CUKOVY márka története?
Lívia: A CUKOVY-t 2014-ben alapítottuk, eredetileg még ready-to-wear márkaként. Már akkor is nemzetközi terepen szerettünk volna teret hódítani, de egy ready-to-wear márkának telített a piac, nehéz kitűnni.
2019-ben kerültünk be a HFDA mentorprogramjába, ahol rengeteg szakemberrel ismerkedtünk meg, a piaci visszajelzések alapján pedig egyértelművé vált, hogy a legerősebb termékünk a kabát volt. Innen már egyenes út vezetett az outwear monobranddé válásig.
Sokáig dolgoztunk az egyedi terméktulajdonságunkon, így születtek meg a teljesen személyre szabható kabátok. Mivel a termékek lecsatolható részekből állnak, egy-egy testhez mindenféle színű, fazonú ujjak és egyéb kiegészítők (például sálak, táskák, kapucnik) vásárolhatóak.
