Mindig elúszol a munkával, elfelejtesz megcsinálni bizonyos dolgokat, és elkésel mindenhonnan? Akkor ez a cikk neked szól! Ezennel bemutatjuk az új legjobb barátod: a to-do listát!
5/6 Prioritások és józan ész
Egy to-do lista akkor hasznos, ha van egy rendszerezési elv, ami mentén haladsz. Erre nincs aranyszabály, hiszen mindenki másképp szeret dolgozni, de az mindenképp előnyös, ha egy fontossági sorrend is szerepel a listádon.
Emellett pedig nem árt a végén áttekinteni a listát, és esetleg logikusan átszervezni, mert lehet, hogy a bevásárlás nem éppen a legfontosabbak között van, de ha pont a bolt mellett lesz egy meetinged, akkor értelemszerűen már a vásárlást is letudhatod.
Tipp: Miután elkészült a listád, tedd félre pár percre, majd friss szemmel nézd át újra!
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!