Talán te is hallottál már valakiről – esetleg ismerheted is az illetőt –, aki pusztán kedvtelésből létrehozott egy online blogot, aminek végül hatalmas sikere lett. De gondolkoztál már azon, hogyan lehet egy ilyen hobbival pénzt keresni? Egyáltalán mi kell ahhoz, hogy egy blog népszerűvé váljon?
5/8 Fizetett PR cikkek
A fizetett PR cikkel egy adott cég a saját termékét cikk formájában, nem pedig banner, vagy egyéb hirdetés útján szeretné népszerűsíteni. Hátránya, hogy a blogodra nézve veszélyes tud lenni, hiszen a látogatóid óhatatlanul azt szűrik le, hogy azonosulsz az ilyen tartalmakkal, nem érdemes tehát minden jónak hangzó ajánlatot elfogadnod. Ebben az esetben egyébként mindig fel kell tüntetni valamilyen formában a reklámjelleget, akár odaírva, hogy fizetett hirdetés, akár egy (x)-et téve a cím végére, jelezve, hogy az egy fizetett tartalom.
Az is megoldás, ha lehetőséget kérsz a hirdetőtől, hogy az adott terméket személyesen is megismerhesd. Könnyen meggyőzheted, ha közlöd vele, hogy a pozitív tapasztalatok után nem csak a felületet, hanem a nevedet is szívesen adod a témához.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!